FMCG

Remekelt az Ariel és a Gillette gyártója

Tíz százalék feletti éves profitbővülést célzott meg a Procter & Gamble.
2024.04.19. 14:48 Olvasási idő: 2 perc

Penge számok a Gillette gyártójától

Elkerülhetetlen, hogy a mindennapi fogyasztási cikkek áraiban megjelenjenek a gyártók durván elszálló költségei.
2022.07.29. 16:33 Olvasási idő: 5 perc

Egyre több gyorsan forgó fogyasztási termék kerül az online kosarakba

Ezt valószínűleg a Covid–19 okozta helyzet segített elő.
2022.04.25. 19:47 Olvasási idő: 6 perc

Fókuszban a napi fogyasztási cikkek szektora

Az FMCG-szektort lefedő ETF-ek akkor is jól teljesítenek, ha romlanak a növekedési kilátások.
2021.12.16. 13:03 Olvasási idő: 5 perc

Előretört a Lidl a kiskereskedelmi láncok rangsorában

A Lidl 24,7 százaléka mellett az árbevételi rangsorban harmadik SPAR csupán 10, a negyedik Coop pedig 2,5 százalékkal tudta növelni a forgalmát.
2020.07.06. 18:50 Olvasási idő: 0 perc

Régen kerültük, mára mindenki vesz saját márkás terméket

Tovább nőtt, és már a napi fogyasztási cikkek forgalmának egynegyedét adják a saját márkás termékek – állapítja meg a GfK éves jelentése.
2017.06.14. 15:38 Olvasási idő: 0 perc

Magyar Ízek Háza - Sikerben bízik a hungaricum bolt

A kedvezőtlen működési környezet és a válság ellenére sikeres kezdő éven van túl az első, teljes áruskálával rendelkező Hungaricum-élelmiszerbolt, a Magyar Ízek Háza – közölte lapunkkal Batternay Anita, a boltot üzemeltető Premium Hungaricum Kft. ügyvezetője.
2011.09.29. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Kuponláz - Pörgetik a nők a netes pipere piacot

Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest – derült ki a KutatóCentrum 2011-es E-Shopping FMCG Reportjából.
2011.09.01. 14:22 Olvasási idő: 0 perc

Kevesebb élelmiszert vásároltunk, de van jó hír is

Magyarországgal együtt kilenc fejlett európai országban csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem mennyiségben mért forgalma a második negyedévben, tavaly április-júniushoz képest. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat a nemzetközi trendekről.
2009.09.07. 13:54 Olvasási idő: 0 perc

Kétszámjegyű mértékben csökkent a csokifogyasztásunk

Két számjegyű mértékben csökken a csokoládéfogyasztás a gazdasági válság hatására a hazai piacon – közölte Ács Tamás, a Mars Magyarország (MM) csoport ügyvezetője.
2009.05.29. 10:54 Olvasási idő: 0 perc