FMCG

Magyar Ízek Háza - Sikerben bízik a hungaricum bolt

A kedvezőtlen működési környezet és a válság ellenére sikeres kezdő éven van túl az első, teljes áruskálával rendelkező Hungaricum-élelmiszerbolt, a Magyar Ízek Háza – közölte lapunkkal Batternay Anita, a boltot üzemeltető Premium Hungaricum Kft. ügyvezetője.

Kuponláz - Pörgetik a nők a netes pipere piacot

Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest – derült ki a KutatóCentrum 2011-es E-Shopping FMCG Reportjából.

Kevesebb élelmiszert vásároltunk, de van jó hír is

Magyarországgal együtt kilenc fejlett európai országban csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem mennyiségben mért forgalma a második negyedévben, tavaly április-júniushoz képest. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat a nemzetközi trendekről.

Megpecsételődhet a hazai kisboltok sorsa

Növekvő árverseny, a saját márkás termékek még hangsúlyosabbá válása és kiválóan teljesítő diszkontok – ez jellemzi a PricewaterhouseCoopers és a Budapesti Corvinus Egyetem közös tanulmánya szerint a hazai kiskereskedelmi (FMCG ) szektort.

Brutális növekedés a DM-piacon

Rendkívül dinamikusan, az előző évhez képest 23 százalékkal bővült tavaly a hazai direkt marketing (DM) piac.
1
Világgazdaság Piactér