FMCG

Penge számok a Gillette gyártójától

Elkerülhetetlen, hogy a mindennapi fogyasztási cikkek áraiban megjelenjenek a gyártók durván elszálló költségei.
2022.07.29 Olvasási idő:

Egyre több gyorsan forgó fogyasztási termék kerül az online kosarakba

Ezt valószínűleg a Covid–19 okozta helyzet segített elő.
2022.04.25 Olvasási idő:

Fókuszban a napi fogyasztási cikkek szektora

Az FMCG-szektort lefedő ETF-ek akkor is jól teljesítenek, ha romlanak a növekedési kilátások.
2021.12.16 Olvasási idő:

Előretört a Lidl a kiskereskedelmi láncok rangsorában

A Lidl 24,7 százaléka mellett az árbevételi rangsorban harmadik SPAR csupán 10, a negyedik Coop pedig 2,5 százalékkal tudta növelni a forgalmát.
2020.07.06 Olvasási idő:

Régen kerültük, mára mindenki vesz saját márkás terméket

Tovább nőtt, és már a napi fogyasztási cikkek forgalmának egynegyedét adják a saját márkás termékek – állapítja meg a GfK éves jelentése.
2017.06.14 Olvasási idő:

Magyar Ízek Háza - Sikerben bízik a hungaricum bolt

A kedvezőtlen működési környezet és a válság ellenére sikeres kezdő éven van túl az első, teljes áruskálával rendelkező Hungaricum-élelmiszerbolt, a Magyar Ízek Háza – közölte lapunkkal Batternay Anita, a boltot üzemeltető Premium Hungaricum Kft. ügyvezetője.
2011.09.29 Olvasási idő:

Kuponláz - Pörgetik a nők a netes pipere piacot

Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest – derült ki a KutatóCentrum 2011-es E-Shopping FMCG Reportjából.
2011.09.01 Olvasási idő:

Kevesebb élelmiszert vásároltunk, de van jó hír is

Magyarországgal együtt kilenc fejlett európai országban csökkent az élelmiszer-kiskereskedelem mennyiségben mért forgalma a második negyedévben, tavaly április-júniushoz képest. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat a nemzetközi trendekről.
2009.09.07 Olvasási idő:

Kétszámjegyű mértékben csökkent a csokifogyasztásunk

Két számjegyű mértékben csökken a csokoládéfogyasztás a gazdasági válság hatására a hazai piacon – közölte Ács Tamás, a Mars Magyarország (MM) csoport ügyvezetője.
2009.05.29 Olvasási idő:

Csak a kiskereskedők 14 százaléka bízik bevételnövekedésben - PwC elemzés

Soha nem látott pesszimizmus érzékelhető a fogyasztói termékeket előállító vállalatok és a kiskereskedelmi cégek elsőszámú vezetői körében – mutat rá a PricewaterhouseCoopers Globális Vezérigazgatói Felmérése.
2009.03.11 Olvasási idő: