gyártói márka

Távolról sem a legszegényebbek boltjai a diszkontok - felmérés

A diszkont csatorna üzleti sikere az idei évben tovább folytatódik – részben az elhúzódó válság hatására. A GfK Hungária legújabb, Diszkontok 2011 című tanulmányából azonban kiderül, hogy nem minden kategóriában e csatorna kínálja a legalacsonyabb árakat, s az is, hogy nem kizárólag a szűkös anyagi körülmények között élő háztartások vásárolnak ezekben az üzletekben.
2011.12.01. 17:30 Olvasási idő: 0 perc

Csak az alkoholnál ragaszkodunk a márkákhoz?

Az élelmiszerek kiskereskedelmi bevételéből az idei első fél évben 77 százalék jutott gyártói márkákra értékben, ahogyan tavaly január–júniusban is, a kereskedelmi láncok saját márkáinak piacrésze pedig változatlanul 23 százalék – derül ki a Nielsen piackutató vállalat friss felméréséből.
2011.08.31. 05:00 Olvasási idő: 0 perc

Egyre több olcsó, gyártói márkás terméket veszük

2009 harmadik negyedévében a háztartások 1,3 százalékkal alacsonyabb értékben vásároltak a napi fogyasztási cikkekből, mint egy évvel korábban – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet adataiból.
2009.12.02. 10:47 Olvasási idő: 0 perc