BUX 39,412.74
-0.51%
BUMIX 3,795.1
-0.11%
CETOP20 1,860.46
+1.28%
OTP 8,400
+0.55%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
+5.12%
-0.57%
0.00%
ZWACK 18,300
-1.08%
0.00%
ANY 1,580
+1.28%
RABA 1,130
0.00%
0.00%
-1.19%
-1.92%
0.00%
OPUS 173.6
-2.91%
-5.46%
0.00%
0.00%
-2.21%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,926
-0.14%
DELTA 39.85
-0.37%
ALTEO 2,290
+1.78%
0.00%
-0.98%
EHEP 1,370
-3.86%
0.00%
-0.38%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-2.21%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
+3.95%
-1.13%
-0.77%
0.00%
-1.38%
-0.40%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
-3.02%
NAP 1,278
-0.16%
0.00%
+18.75%
Forrás
RND Solutions

gyártói márka

Távolról sem a legszegényebbek boltjai a diszkontok - felmérés

A diszkont csatorna üzleti sikere az idei évben tovább folytatódik – részben az elhúzódó válság hatására. A GfK Hungária legújabb, Diszkontok 2011 című tanulmányából azonban kiderül, hogy nem minden kategóriában e csatorna kínálja a legalacsonyabb árakat, s az is, hogy nem kizárólag a szűkös anyagi körülmények között élő háztartások vásárolnak ezekben az üzletekben.
2011.12.01 Olvasási idő:

Csak az alkoholnál ragaszkodunk a márkákhoz?

Az élelmiszerek kiskereskedelmi bevételéből az idei első fél évben 77 százalék jutott gyártói márkákra értékben, ahogyan tavaly január–júniusban is, a kereskedelmi láncok saját márkáinak piacrésze pedig változatlanul 23 százalék – derül ki a Nielsen piackutató vállalat friss felméréséből.
2011.08.31 Olvasási idő:

Egyre több olcsó, gyártói márkás terméket veszük

2009 harmadik negyedévében a háztartások 1,3 százalékkal alacsonyabb értékben vásároltak a napi fogyasztási cikkekből, mint egy évvel korábban – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet adataiból.
2009.12.02 Olvasási idő: