háztartási vegyiárú

Háztartási vegyiáruból is kevesebbet vettünk

Mintegy 255 milliárd forint bevételt ért el a kiskereskedelem háztartási vegyiáruból és kozmetikumból idén január-októberben, a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva – olvasható a Nielsen felmérésében. Mennyiségben viszont négy százalékkal kevesebbet adtak el.
2012.11.28. 11:50 Olvasási idő: 0 perc

Kuponláz - Pörgetik a nők a netes pipere piacot

Az online piac bővülésének ütemét is meghaladta a napi fogyasztási cikkek online kereskedelmének növekedése, annak ellenére, hogy egyedül a kozmetikumok és piperék kategóriája erősödött 2010-hez képest – derült ki a KutatóCentrum 2011-es E-Shopping FMCG Reportjából.
2011.09.01. 14:22 Olvasási idő: 0 perc

A mosószeren spóroltunk a legtöbbet - Nielsen felmérés

Értékben stabil a háztartási vegyiáruk és kozmetikumok kiskereskedelmi forgalma az első félévben, mennyiséget tekintve pedig csak 1 százalékkal csökkent, tavaly január-júniushoz képest. Többek között ezt állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat az évi 300 milliárd forintot meghaladó piacról.
2010.08.05. 14:42 Olvasási idő: 0 perc