Kantar Media

Az amerikai reklámpiac kijött a gödörből

Jelentősen növekedett az Amerikai reklámpiac 2010 első félévében. A Kantar Media jelentése szerint a legjobban teljesítő médiatípus a tévé volt, a hirdetők között pedig hosszú idő után ismét feltűntek az autós cégek – számolt be a Kreatív Online.
2010.09.16. 12:40 Olvasási idő: 0 perc

Összeszedte magát az amerikai reklámpiac

Az országos hirdetők segítettek némileg talpra állítani az outdoor és rádiós piacot Amerikában - írja a Kreatív Online az Advertising Age cikkére hivatkozva.
2010.08.25. 14:36 Olvasási idő: 0 perc

Hatalmas javulás a reklámpiacon - A szint így is az 1997-es

A Kantar Media adatai szerint 2010 első negyedévében 31,3 millió dollárt költöttek reklámra az amerikai cégek, 5,1 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
2010.05.26. 16:53 Olvasási idő: 0 perc