Fogyasztói társadalom: vége?
Botorság lenne jóslatokba bocsátkozni a magyarországi reklámpiac ez évi alakulásával kapcsolatban – állítják a szakemberek. Még kevésbé látható, mi lesz jövőre; abban legfeljebb reménykedni lehet, hogy 2010 a fordulat éve lesz a válság szempontjából, s a világ- és egyben a magyar gazdaság elindul felfelé az emelkedőn, magával húzva a reklámpiacot is. Az elmúlt hónapokban a hirdetők érzékelhetően visszafogták a kommunikációs aktivitásukat, igaz, eltérő mértékben. Számos, a korábbi esztendőkben meghatározó, évi több százmillió forintot elköltő reklámpiaci játékos szabályosan nullára redukálta a költéseit, mások viszont alig-alig nyúltak a büdzséhez, sőt, vannak olyan cégek is, amelyek még fokozták is az aktivitásukat.
2009.03.18. 00:00 Olvasási idő: 0 perc