tévé

Új időszámítást hoz a médiapiacon a koronavírus

A médiafogyasztási szokások a drasztikus változások után már nem fognak visszatérni a kiindulási helyzetbe – Vaszily Miklós, a TV2 csoport elnöke írt véleménycikket a Világgazdaságnak.

A hitelezést is fűti a labdarúgó-vb

Csak a karácsonyi szezonban nagyobb az érdeklődés a televíziók iránt, mint a nagy sportesemények idején. A roham leginkább a fogyasztási hitelek piacának kedvez.

Ami a vibráló doboz után jön

Az otthoni tévézés és mozizás élménye hosszú évtizedek berögződései alapján hagyományosan a nappaliban lévő vibráló dobozokhoz, újabban pedig a lapostévékhez kötődik. Megnéztük, merre tart a világ.

Hatalmas újítással áll elő az LG

Mesterséges intelligenciát és új képfeldolgozó processzort épít az LG új okostelevízióiba – közölte a cég sajtóközleményében.
Világgazdaság Piactér