A hazai áramfelhasználók magas szinten elégedettek szolgáltatóikkal – mutatta ki a villamos energia ágazatban végzett felhasználói elégedettség-felmérésében a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH). A felmérésben hat elosztó és három egyetemes szolgáltató tevékenységét vizsgálta, az ügyfelek pedig három felméréstípusban minősíthették az engedélyeseket. Az alapfokú felmérésben 11 ezer felhasználó együtt több mint 780 ezer kérdésre válaszolt, a kiegészítőben közel 4,4 ezer fogyasztó 80 ezer választ adott, végül az azonnali felmérésben több mint 350 ezer értékelés érkezett. Az alapfelmérés többek között a villamosenergia-ellátás folyamatosságára, a leolvasásra, a mérésre, a tájékoztatásra és az ügyfélszolgálatra összpontosított, az utóbbi témakörre a két másik felmérés is. 
A villamosenergia engedélyesek teljesítményéről a kutatásban résztvevők többsége pozitívan nyilatkozott. A 0-1000-as skálán mozgó ügyfélelégedettségi index értéke átlagosan az elosztói körben 863, az egyetemes szolgáltatók körében pedig 862 pont lett. A legjobb index pontszámot elért engedélyest, az Opus Titász Áramhálózati Zrt.-t a hivatal díjjal jutalmazta.