„Elképesztő tempóban éltem az elmúlt években.
Úgy érzem, változtatnom kell. A családom, a cégem, a csapatom mindennél fontosabb, nekik szentelem az időm.
Egy csendesebb, elvonultabb, nyugodtabb közeg az, ami engem is és őket is a legjobban támogatja” – közölte Tomán Szabina a Facebook-oldalán. A Cápák között című üzleti műsor befektetője, a Toman Lifestyle alapítója úgy fogalmazott, hogy sokat köszönhet annak, hogy „Cápa” lett.
„Amíg élek, tanulni fogok és körbeveszem magamat olyanokkal, akik inspirálnak.
A befektetői identitás számomra egy teljesen új és szokatlan szerep volt, merőben más ahhoz képest, amikor a saját vállalkozásomat építem, ahol egyedüli tulajdonosként kizárólag enyém a felelősség”
– írta.
Tomán Szabina 15 évet töltött el élvonalbeli divatmodellként, számtalan reklámkampány arca, hazai és nemzetközi kifutókon is dolgozott. A karrierje 17 éves korában kezdődött, amikor iskolából hazafelé menet megszólították az utcán, hogy csatlakozzon egy akkor induló modellügynökséghez. Rómában, a Spanyol lépcsőnél tartott divatbemutatón neves modellek társaságában debütált, 18-19 éves korától kezdve külföldi divatbemutatók rendszeres szereplője. Később családot alapított, megszületett az első gyermeke. A szülés után azonban harminc kilogrammnyi súlyfelesleg maradt rajta. Erről az életszakaszról korábban a Figyelő hetilap címlapján beszélt:
Egyrészről ott volt az elképzelhető legnagyobb boldogság, a kisbabám a karjaimban, másrészről pedig egy »új test«, amelyet viselni, cipelni kellett. Természetesen a korábbi önsanyargató diétákat nem folytathattam, új utakat kellett keresnem.
Rengeteg próbálkozás után egy pozsonyi barátnője hívta fel a figyelmét a szlovákiai fehérjediétára. Ez fordulópont volt: két hónap alatt megszabadult a feleslegtől. Látványos lehetett a változás, mert egyre többen kérdezték, miként sikerült. A saját sikerén felbuzdulva, illetve azt látva, hogy mennyien küzdenek hasonló problémával, vállalkozássá formálta a baráti tanácsadást.
Tomán Szabina üzleti tervet készített, végiggondolta a folyamatokat, és olyan partnereket keresett, akik a szakértelmükkel támogatták akár a gyártásban, akár a brandépítésben, akár a kereskedelem területén. Dietetikusokkal, szakorvosokkal konzultálva alakította ki a Toman Diet programot.
Korábban a Világgazdaság megírta, hogy a műsor állandó szereplői tartanak tanácsadást és előadásokat is. A személyes konzultáció négyszemközt történik, például Balogh Leventével – aki állítása szerint naponta négy-öt órát dolgozik – közösen feltérképezik a problémákat, majd stratégiát dolgoznak ki a megoldásra, illetve igény esetén a jövőbeli együttműködésről is beszélgethetnek. Magyarország egyik legnépszerűbb milliárdosa az autóit „rohadásig” használó Balogh Péter angyalbefektető eközben tanfolyamokat tart különböző témakörökben.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.