„Elképesztő tempóban éltem az elmúlt években. 

Úgy érzem, változtatnom kell. A családom, a cégem, a csapatom mindennél fontosabb, nekik szentelem az időm. 

Egy csendesebb, elvonultabb, nyugodtabb közeg az, ami engem is és őket is a legjobban támogatja”  – közölte Tomán Szabina a Facebook-oldalán. A Cápák között című üzleti műsor befektetője, a Toman Lifestyle alapítója úgy fogalmazott, hogy sokat köszönhet annak, hogy „Cápa” lett.

"Tomán Szabina" Cápák között RTL Klub
Fotó: RTL Klub

 „Amíg élek, tanulni fogok és körbeveszem magamat olyanokkal, akik inspirálnak. 

A befektetői identitás számomra egy teljesen új és szokatlan szerep volt, merőben más ahhoz képest, amikor a saját vállalkozásomat építem, ahol egyedüli tulajdonosként kizárólag enyém a felelősség”

 – írta. 

Tomán Szabina 15 évet töltött el élvonalbeli divatmodellként, számtalan reklámkampány arca, hazai és nemzetközi kifutókon is dolgozott. A karrierje 17 éves korában kezdődött, amikor iskolából hazafelé menet megszólították az utcán, hogy csatlakozzon egy akkor induló modellügynökséghez. Rómában, a Spanyol lépcsőnél tartott divatbemutatón neves modellek társaságában debütált, 18-19 éves korától kezdve külföldi divatbemutatók rendszeres szereplője. Később családot alapított, megszületett az első gyermeke. A szülés után azonban harminc kilogrammnyi súlyfelesleg maradt rajta. Erről az életszakaszról korábban a Figyelő hetilap címlapján beszélt:

 

Egyrészről ott volt az elképzelhető legnagyobb boldogság, a kisbabám a karjaimban, másrészről pedig egy »új test«, amelyet viselni, cipelni kellett. Természetesen a korábbi önsanyargató diétákat nem folytathattam, új utakat kellett keresnem.

 

Rengeteg próbálkozás után egy pozsonyi barátnője hívta fel a figyelmét a szlovákiai fehérjediétára. Ez fordulópont volt: két hónap alatt megszabadult a feleslegtől. Látványos lehetett a változás, mert egyre többen kérdezték, miként sikerült. A saját sikerén felbuzdulva, illetve azt látva, hogy mennyien küzdenek hasonló problémával, vállalkozássá formálta a baráti tanácsadást.

Tomán Szabina üzleti tervet készített, végiggondolta a folyamatokat, és olyan partnereket keresett, akik a szakértelmükkel támogatták akár a gyártásban, akár a brandépítésben, akár a területén. Dietetikusokkal, szakorvosokkal konzultálva alakította ki a Toman Diet programot. 

Korábban a Világgazdaság megírta, hogy a műsor állandó szereplői tartanak tanácsadást és előadásokat is. A személyes konzultáció négyszemközt történik, például Balogh Leventével – aki állítása szerint naponta négy-öt órát dolgozik – közösen feltérképezik a problémákat, majd stratégiát dolgoznak ki a megoldásra, illetve igény esetén a jövőbeli együttműködésről is beszélgethetnek. Magyarország egyik legnépszerűbb milliárdosa az autóit „rohadásig” használó Balogh Péter angyalbefektető eközben tanfolyamokat tart különböző témakörökben.