Adásba került a Chinese Restaurant című kínai valóságshow első része, amelynek forgatási helyszíne Budapest  – tudatta a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ). A közlemény szerint a sorozat már a felvétel alatt kiemelkedő nemzetközi érdeklődést váltott ki, indulásának első hetében több mint 160 millióan követték, hogy a milliós követőtáborral rendelkező ázsiai hírességek milyen vendéglátónak bizonyulnak.

Fotó: Jászai Csaba / MTI

A sztárok mellett a budapesti látványosságok és a magyar gasztronómia is fontos szerepet kapnak az epizódokban 

– tették hozzá. Mint írták, számos európai és ázsiai ország szeretett volna a műsornak otthont adni, a produkció végül Magyarországot választotta.

Az egyik legnagyobb kínai tartomány első számú kereskedelmi csatornáján, a Hunan Satellite TV-n futó sorozatot június és július között vették fel egy külön erre a célra kialakított, Duna-menti budapesti étteremben.

A közlemény szerint a produkció rendkívüli népszerűsége már az előkészületek során megmutatkozott: 

a helyszín bejelentését követően számos kínai rajongó váltott repülőjegyet, hogy a magyar fővárosban találkozhasson kedvencével.

Úgy folytatták, hogy a korábbi évadokban a csatornához tartozó médiafelületeken megjelenő tartalmak milliárdos eléréseket produkáltak, így várható volt, hogy százmilliók követik majd a valóságshow következő adásait is.

A számos budapesti látványosságot bemutató 

nyitó epizódot egy hét alatt több mint 160 millióan tekintették meg a televízió internetes csatornáján, így a főműsoridő legnézettebb tartalma volt.

Ezenkívül a legnagyobb közösségimédia-felületeken is a legkeresettebb szórakoztató tartalom volt ebben az időszakban – fűzték hozzá.

Rossz hírt kaptak a mozirajongók: a Dűne és több másik film premierje is csúszik

A forgatókönyvírók sztrájkja miatt a halasztás mellett döntött a Warner Bros. A Dűne első része hatalmas siker volt.

A forgatás során a 20 sztár és a 200 fős stáb 21 napon keresztül önállóan látta el az összes, vendéglátással kapcsolatos feladatot, az alapanyagok beszerzésétől, az ételek elkészítésén át a felszolgálásig, így a forgatás miatt Magyarországra utazó rajongók akár a Vásárcsarnokban is találkozhattak kedvenceikkel, amint éppen friss zöldségeket válogatnak az aznapi menühöz.

A hetedik évad további epizódjai hetente kerülnek majd adásba, az ismétlések Kínában a Mango TV online csatornáján, Európában pedig a legnépszerűbb online videómegosztó platformon is megtekinthetők – olvasható a közleményben.