
Ki nem találná, melyik kilencvenes évekbeli őrület hódít újra
Ismét felívelőben van a kilencvenes évek kedvelt játékának, a tamagocsinak a csillaga. A virtuális kisállatok ismét divatba jöttek, így 2022 és 2023 között a globális eladások megduplázódtak, a tamagocsi márkát birtokló Bandai Namco nagy örömére.

A tamagocsiláz ismét meghódítja a világot
A cég ráadásul olyat tett, amire a tamagocsiláz csúcspontján, 1996-ban sem volt példa, boltot nyitott Nagy-Britanniában – jelenti a BBC. Azonban a tamagocsi ma már nem ugyanaz, mint régen, hiszen haladt a korral. Bár maga a kütyü kinézete nem változott, ma már sokkal több lehetőséget nyújt a virtuális állatkánk. Ennek egyik oka, hogy
ma már a tamagocsi is kapott wifit, így tárgyakat tölthetünk le a netről, és a barátainkkal is játszhatunk.
Ez az újdonság varázsát is fenntarthatja Priva Jadeia márkamenedzser szerint.
A tamagocsi Nagy-Britanniában 2019-ben indult újra hivatalosan, és azóta semmi sem állította meg a játék szárnyalását. A virtuális állat nem csak az azzal gyerekként találkozó millenniumi generációt hódította meg, de a mai gyerekek kedvencévé is vált, noha ma már számos versenytársa van.
Egyre több a virtuális kedvenc
Ezek egyike a Hatchimals gyártotta Bitzee, ami rugalmas kijelzőt használ, hogy reagálni tudjon érintésünkre. A Punirunes egyik kedvelt újítása, hogy az ujjunkat a készülékbe rakva megcsaphatjuk virtuális kedvencünket. De érdemes akár a Digimont is említeni, igaz, az ugyancsak a Bandai Namco birtokában van, és eredetileg azért született meg, hogy a fiúk számára is készüljön tamagocsi. Jadeia szerint azonban már nyoma sincs a nemek szerepének a játékok népszerűségében.
A tamagocsi népszerűségében a nosztalgiafaktor is nagy szerepet játszik, sokan azért kedvelik a játékot, mert visszahozza gyerekkorukat és annak emlékeit.





