A Nádudvari Élelmiszer Kft. története messze túlmutat a 2007-es alapításán. A vállalat gyökerei az 1960-as és 70-es évekbe nyúlnak vissza, amikor a tejüzemben és a húsüzemben már javában folyt a gyártás. Az évtizedek alatt megszerzett tapasztalat és a folyamatos fejlesztések eredményeként ma a Nádudvari márka a magyar élelmiszeripar egyik meghatározó szereplőjévé vált. Termékkínálatában egyaránt helyet kapnak a hagyományos, valamint az egészségtudatos és speciális étrendet követő fogyasztók igényeit kielégítő élelmiszerek.
A vállalat egyik legismertebb terméke a Nádudvari Túró, amely évek óta töretlen népszerűségnek örvend. Emellett a cég 2010-ben elindított Mirelit üzletága is jelentős bővülést hozott, tovább erősítve a Nádudvari pozícióját a magyar élelmiszerpiacon, csakúgy, mint a néhány éve bevezetett gyümölcsjoghurtok.
A minőség iránti elköteleződés szellemében a Nádudvari Élelmiszer Kft. több termékével is megszerezte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal kezdeményezésére létrejött Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Nagy Krisztina, a vállalat marketingmenedzsere szerint a Nádudvari 25 százalékos tejföl és a Fitness Túró KMÉ-védjeggyel ellátott termékek azontúl, hogy megfelelnek a szigorú követelményeknek, a védjegy által kiemelkednek a polci kínálatból.
A védjegy megszerzéséhez a Nádudvari termékek gyártástechnológiája már eleve minden elvárásnak megfelelt. A túrógyártás például az egyik legmodernebb technológiával történik Magyarországon, így külön beruházásokra sem volt szükség.
A mai vásárlók egyre inkább a minőségi, egészségtudatos termékeket keresik, és a KMÉ-védjegy a minőség szimbólumaként segíti őket a döntésben. „A védjegy hitelesíti a termékeinket a fogyasztók számára, megkönnyítve ezzel a vásárlást” – fogalmazott Nagy Krisztina. A vásárlók bizalmát erősíti, hogy a termékek minőségét folyamatosan független, akkreditált laboratóriumok vizsgálják, ezzel is garantálva az élelmiszer-biztonságot.
A Nádudvari Élelmiszer Kft. a tradíció mellett nagy hangsúlyt fektet az innovációra is. Bora Lilla, a vállalat laborvezető-higiénikusa elmondta, hogy a Nádudvari Fitness Túró gyártása során alkalmazott zárt technológia nemcsak a mikrobiológiai megfelelőséget biztosítja, hanem hosszabb fogyaszthatósági időt is garantál. Az ilyen innovációk hozzájárulnak a vásárlói elégedettség növeléséhez és a termékek versenyképességéhez.
„A minőség nálunk nem trend kérdése, hanem állandó” – tette hozzá Bora Lilla. Ezért is kiemelten fontos, hogy a termékek a legmagasabb szintű minősítéseket kapják meg. A KMÉ-védjegy megszerzése nemcsak a fogyasztók számára nyújt garanciát, hanem a vállalat elkötelezettségét is bizonyítja a minőség iránt.
A KMÉ-védjegy azon túl, hogy a legszigorúbb minőségi követelményeket garantálja, támogatja a magyar gazdaságot és a helyi termelőket is. A Nádudvari termékek példája azt mutatja, hogy a hagyományos értékek és a modern innovációk kéz a kézben járhatnak, amikor a fogyasztók egészségéről és a környezet fenntarthatóságáról van szó.
A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.