BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Szponzor logó
Szponzorált tartalom
MVM Partner

Online ügyintézés: A jövő most van! (x)

Az online ügyintézés nemcsak időt és pénzt takarít meg, hanem egyúttal modern, környezetbarát megoldást kínál a hagyományos papíralapú ügyintézéssel szemben.
Fotó: MVM NEXT

A digitális világ gyors fejlődést mutat, az online ügyintézés egyre fontosabb szerepet kap a mindennapi életünkben. Az elektronikus ügyintézés lehetőséget biztosít arra, hogy gyorsan, kényelmesen és biztonságosan végezzük el a szükséges adminisztratív feladatokat. Az online ügyintézés nemcsak időt és pénzt takarít meg, hanem egyúttal modern, környezetbarát megoldást kínál a hagyományos papíralapú ügyintézéssel szemben. 

Áram- és gázügyek digitálisan? Válassza Ön is a kényelmet!

Nem szükséges személyesen megjelenni ahhoz, hogy elvégezzük a legfontosabb ügyeket. Az online ügyfélszolgálat, és a mobilapp lehetőséget biztosít arra, hogy bárhol és bármikor, mindössze néhány kattintással intézhessük el számlaügyeinket, hiszen ez a megoldás gyorsabb és kényelmesebb, mint valaha.

Néhány kattintással regisztrálhatunk, és máris láthatjuk mérőóráinkat, diktálhatunk is, megbízott fizetői státuszt adhatunk albérlőinknek, vagy akár kényelmesen intézhetjük családtagjaink energiaügyeit is. Sőt, könnyedén válthatunk e-számlára is, ezzel hatékonyabban követhetjük nyomon villany- és gázszámláinkat, mivel mindent megtalálunk egy helyen, ráadásul automatikusan értesülhetünk új számláinkról. Látható a korábbi számlatörténetünk, az új számlát pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethetjük.

Takarítsuk meg az időt és a pénzt!

Ha az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon intézzük energiaügyeinket, akkor megspóroljuk az utazási időt, esetleg a parkolási költségeket is, ráadásul, mivel az online ügyintézés 24/7 elérhető, bárki bármikor elintézheti ügyeit, akár hétvégén és ünnepnapokon is. 

És még a környezetet is kíméljük!

A papíralapú ügyintézés/számlák csökkentésével jelentős mértékben hozzájárulhatunk a környezet védelméhez. Az online ügyintézés, beleértve az elektronikus számlázást, lehetőséget biztosít arra, hogy a szükséges dokumentumokat elektronikus formában kezeljük, csökkentve ezzel a papírfogyasztást. Ezzel pedig hozzájárulunk a bolygónk fenntarthatóságához. 

Az MVM Csoport a környezettudatos ügyfelei együttműködésével az elmúlt években több ezer fát ültetett, ezzel bővítve Magyarország erdőállományát. Fát ültettünk korábban minden napelemrendszer-telepítés után, minden egyes e-számlára való váltás alkalmával és azokon túl is, csak mert fontos.

Az online ügyintézés folyamatos fejlődésével új lehetőségek nyílnak meg előttünk. A digitalizáció és az automatizálás révén az ügyintézés még gyorsabbá, egyszerűbbé és kényelmesebbé válik. 

Az online ügyintézés tehát nemcsak egy divatos trend, hanem valódi megoldás a mindennapi életünk megkönnyítésére. A digitális világ nyújtotta előnyök kihasználásával a jövő ügyintézése még kényelmesebb, gyorsabb és biztonságosabb lesz, lehetőséget biztosítva mindenki számára az áram- és gázügyek elintézésére is. 

Várjuk Önt is szeretettel az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next appon, legyen Ön a két és fél milliomodik digitális ügyfelünk. 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.