BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok
Szponzor logó
Szponzorált tartalom
MVM Partner

Online ügyintézés: A jövő most van! (x)

Az online ügyintézés nemcsak időt és pénzt takarít meg, hanem egyúttal modern, környezetbarát megoldást kínál a hagyományos papíralapú ügyintézéssel szemben.
Fotó: MVM NEXT

A digitális világ gyors fejlődést mutat, az online ügyintézés egyre fontosabb szerepet kap a mindennapi életünkben. Az elektronikus ügyintézés lehetőséget biztosít arra, hogy gyorsan, kényelmesen és biztonságosan végezzük el a szükséges adminisztratív feladatokat. Az online ügyintézés nemcsak időt és pénzt takarít meg, hanem egyúttal modern, környezetbarát megoldást kínál a hagyományos papíralapú ügyintézéssel szemben. 

Áram- és gázügyek digitálisan? Válassza Ön is a kényelmet!

Nem szükséges személyesen megjelenni ahhoz, hogy elvégezzük a legfontosabb ügyeket. Az online ügyfélszolgálat, és a mobilapp lehetőséget biztosít arra, hogy bárhol és bármikor, mindössze néhány kattintással intézhessük el számlaügyeinket, hiszen ez a megoldás gyorsabb és kényelmesebb, mint valaha.

Néhány kattintással regisztrálhatunk, és máris láthatjuk mérőóráinkat, diktálhatunk is, megbízott fizetői státuszt adhatunk albérlőinknek, vagy akár kényelmesen intézhetjük családtagjaink energiaügyeit is. Sőt, könnyedén válthatunk e-számlára is, ezzel hatékonyabban követhetjük nyomon villany- és gázszámláinkat, mivel mindent megtalálunk egy helyen, ráadásul automatikusan értesülhetünk új számláinkról. Látható a korábbi számlatörténetünk, az új számlát pedig egyszerűen, akár mentett bankkártyával is fizethetjük.

Takarítsuk meg az időt és a pénzt!

Ha az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon intézzük energiaügyeinket, akkor megspóroljuk az utazási időt, esetleg a parkolási költségeket is, ráadásul, mivel az online ügyintézés 24/7 elérhető, bárki bármikor elintézheti ügyeit, akár hétvégén és ünnepnapokon is. 

És még a környezetet is kíméljük!

A papíralapú ügyintézés/számlák csökkentésével jelentős mértékben hozzájárulhatunk a környezet védelméhez. Az online ügyintézés, beleértve az elektronikus számlázást, lehetőséget biztosít arra, hogy a szükséges dokumentumokat elektronikus formában kezeljük, csökkentve ezzel a papírfogyasztást. Ezzel pedig hozzájárulunk a bolygónk fenntarthatóságához. 

Az MVM Csoport a környezettudatos ügyfelei együttműködésével az elmúlt években több ezer fát ültetett, ezzel bővítve Magyarország erdőállományát. Fát ültettünk korábban minden napelemrendszer-telepítés után, minden egyes e-számlára való váltás alkalmával és azokon túl is, csak mert fontos.

Az online ügyintézés folyamatos fejlődésével új lehetőségek nyílnak meg előttünk. A digitalizáció és az automatizálás révén az ügyintézés még gyorsabbá, egyszerűbbé és kényelmesebbé válik. 

Az online ügyintézés tehát nemcsak egy divatos trend, hanem valódi megoldás a mindennapi életünk megkönnyítésére. A digitális világ nyújtotta előnyök kihasználásával a jövő ügyintézése még kényelmesebb, gyorsabb és biztonságosabb lesz, lehetőséget biztosítva mindenki számára az áram- és gázügyek elintézésére is. 

Várjuk Önt is szeretettel az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat oldalon vagy az MVM Next appon, legyen Ön a két és fél milliomodik digitális ügyfelünk. 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.