Elismerte a legnagyobb magyar csomagküldő: gondok vannak a kiszállítással, rengeteg a panasz
Elsőként lapunk adta hírré, ami a Packeta ügyfelei közt már nem volt titok: gondok vannak a kézbesítéssel a legnagyobb magyar csomagküldő hálózatnál. Kérdésünkre a Packeta nem reagált, hétfőre ígértek tájékoztatást, az RTL Híradójának azonban már elismerték a problémát.

A Packeta a közelmúltban vált a legnagyobb magyar csomagautomata-hálózattá, miután a Foxpostot megvette a cseh Packetát is birtokló befektetői konzorcium: 2700 csomagautomatát és 1800 csomagátvételi pontot üzemeltet Magyarországon.
Az integrációt a hetekben kezdték meg, ez a hatalmas hálózat sem tud azonban megbirkózni az igényekkel: a közösségi médiát elárasztották a fogyasztói panaszok.
Nekem magyar csomag lassan már két hete nem érkezik meg. Nem tudom, mi történik a Packetánál, de ez már felháborító
– írta néhány napja az egyik ügyfél a Redditen. Miközben hatalmasak a késések, a panaszok szerint az ügyfélszolgálatot nem lehet elérni.
Távol-keleti webáruházzal kötöttek szerződést, most dől a panasz
A Packeta az RTL Híradónak reagált. Elismerték a problémát, amely állításuk szerint azután keletkezett, hogy szerződést kötöttek egy távol-keleti webáruházzal, és azt ígérték, hogy kapacitásuk növelésével igyekeznek elhárítani a problémákat.
Több lenne az automata, a csomagpont, ideiglenesen pedig hétvégén is dolgoznak. A kártérítési lehetőségekről azt jelezték: ha reklamáció van, 15 napos késésnél a törvénynek megfelelően megtérítik a feladási díjat.
A Packeta problémája egyik jele annak, milyen hirtelen szakadt rá az európai és a magyar piacokra a gigásszá növő kínai webáruházak kínálata.


