A Ferihegyen rekedt? Ismeri a jogait?
Sztrájk esetén is vannak jogai az utasnak, amelyeket a vele szerződésben lévő légitársasággal szemben kell érvényesítenie - mondta az InfoRádiónak Morvay György, az Európai Fogyasztói Központ magyarországi igazgatója.
Mindig ahhoz fordulhatunk, akivel szerződéses kapcsolatban állunk. Például ahhoz a légitársasághoz, amelytől a jegyet vettük - mondta Morvay.
A légitársaság sztrájk esetén köteles biztosítani az utasnak a várakozás időtartamára az étkezést és frissítőket, esetleg szállást is, ha törlik a járatot, és így az utasok maradni kényszerülnek.
Díjmentesen kell biztosítani minden utasnak két telefonhívást, telex- vagy faxüzenetet, ezekről a lehetőségekről pedig informálni is kell az érintetteket.
A legfrissebb hírekért kövess minket a Világgazdaság.hu Google News oldalán is!
Címoldalról ajánljuk
Tovább a címoldalra


