A foci, mint téma nem idegen a brand számára, hiszen az évek során sokat tett a vállalat globális és hazai szinten is azért, hogy a termék neve összekapcsolódjon az egyik legnépszerűbb csapatsporttal. Azonban évek óta Bogdán Ádám az első magyar focista, aki a márka arcaként jelenik meg itthon.
A cég eddig olyan játékosokat foglalkoztatott reklámjaiban, mint Beckham, Totti, Ronaldinho, de akár Roberto Carlost, Fernando Torrest, vagy éppen Gera Zoltán.
Ilyen futballsztárok sorába csatlakozik most a nemzeti válogatottunk és a Liverpool kapusa, Bogdán Ádám a Pepsi legújabb kampányában.
Számomra az eddigi legmaradandóbb Pepsi reklám az volt, amiben egy Juventus-szurkoló srác azért kérte el Beckham mezét, hogy megtörölje vele a kólás dobozt
– emlékezett vissza az egyik ikonikus reklámra a kiváló kapus, miközben egy hazai Pepsi fotózáson vett részt a napokban.
A fotózás két helyszínen zajlott: egyrészt egy Bogdán számára természetes közegben, edzőtermi környezetben, másrészt pedig éppen a természetes közegéből szakította ki a bajnok focistát. A Pepsi ugyanis egy különleges helyszínre invitálta Bogdánt, aki egy szabadesés-szimulátort próbált ki, amely 200 km/órás erősségű szelet generált.