Bocsánatot kért Kínától és a kínai fogyasztóktól a Mars Wrigley vállalat, mert egy Snickers csokoládé reklámjában országként hivatkoztak Tajvanra. A téma most különösen érzékeny, emiatt is estek neki az édességet gyártó cégnek Kínában. A Mars ugyanis úgy reklámozta új, limitált kiadású csokiját, hogy csak az alábbi országokban érhető el: Dél-Koreában, Malajziában és Tajvanon.
A Mars Wrigley tiszteletben tartja Kína szuverenitását és területi egységét. Vállalatunk mindenben aláveti magát a kínai törvényeknek és szabályoknak
– írta a vállalat a közleményében a Reuters szerint.
Ez azonban nem volt elég a kínai fogyasztóknak, sokan a közösségi médiában bojkottra szólítottak fel, mert szerintük az, hogy a gyártó nem ismerte el Tajvant Kína részeként, rendkívül sértő. A felszólítást már több mint nyolcezren kedvelték.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.