BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Orbán Ráhel Jakab Zsófia oldalán számolt be a magyar divat sikeréről

Orbán Ráhel szerint egyre több neves nemzetközi vásárló és sajtóorgánum érkezik Budapestre, ami nem csak a hazai tervezők ismertségét növeli.

„Néhány napja részt vettem a jubileumi Budapest Central European Fashion Weeken, amely nemcsak hazánk, hanem a nemzetközi divatvilág számára is meghatározó eseménnyé vált” – írta Instagram-oldalára Orbán Ráhel.

Orbán Ráhel szerint egyre több neves nemzetközi vásárló és sajtóorgánum érkezik Budapestre / Forrás: Instagram / rahel_orban

A BDPST Koncept alapítója hozzátette, hogy 

három nap alatt Budapest ismét reflektorfénybe került, és „a legnagyobb szakmai nevektől a fiatal tehetségekig mindenki ott volt.”

A posztjában felsorolta, hogy több mint hatezer résztvevő vett részt az eseményen, ami közel 10 százalékos növekedés az őszi eseményhez képest, tizenegy oktatási intézmény hallgatói és tanárai is jelen voltak, a nemzetközi médium, köztük a Vogue és az Elle tudósítói is ott voltak.

„Ez az esemény jóval túlmutat egy divatbemutatón – a BCEFW egy olyan találkozási pont, ahol a magyar kreatív ipar és a nemzetközi szakma összekapcsolódik” – írta. 

Orbán Ráhel szerint egyre több neves nemzetközi vásárló és sajtóorgánum érkezik Budapestre, ami nemcsak a hazai tervezők ismertségét növeli, hanem a főváros turisztikai és gazdasági szerepét is erősíti. Hozzátette, hogy a magyar fashion week azt üzeni, hogy a hazai a divat világszínvonalú, és helye van a globális porondon.

Gratulálunk a szervezőknek és Jakab Zsófinak, akik évről évre magasabb szintre emelik ezt a rangos eseményt

– fogalmazott posztjában. Jakabot tavaly a kreatívipar fejlesztéséért és ágazati koordinációjáért felelős miniszteri biztossá nevezte ki Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter. 

A Magyar Divat & Design Ügynökség Nonprofit Zrt. közvetlenül a Nemzetgazdasági Minisztérium tulajdonosi joggyakorlásába került, amelynek szakmai koordinációjáért a miniszteri biztos felel. Jakab Zsófia 2018-tól a Magyar Divat & Design Ügynökség vezérigazgatója, 2022-től a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) ügyvezetője, de az MTÜ-nél korábban dolgozott a divatmarketingért felelős divízió vezetőjeként is. Jakab Zsófia korábban a Világgazdaságnak arról beszélt, hogy Magyarországnak nagy versenyelőnyt jelenthet a divatiparban  a gazdag múltra visszatekintő gyártói bázisa és szakembergárdája.

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.