A Kieselbach Galéria anyaga hetvenhét évet ölel át, a második világháború végétől napjainkig tartó időszak alkotóitól és stílusirányzataiból válogat. Az első Post War és Kortárs  aukciójukon a valaha volt legmagasabb kortárs kikiáltási árral és élő művész legmagasabb kikiáltási árával rukkolnak elő. 

„Törekedtünk rá, és szerencsésen úgy is alakult, hogy kortárs aukciónkon jó pár igazi ritkaság, vitathatatlan főmű látható együtt. 

Mindenképpen ezek közé sorolható Keserü Ilona nagy, vörös-rózsaszín-narancs festménye, egy léptékében és nyelvezetében is különleges kvalitást képviselő kulcsmű” – mondta Kieselbach Tamás. 

Az 1967-es Sírkövek 2. című festmény kezdő ára 48 millió forint, becsértéke 70–140 millió forint. A kép először jelenik meg a műtárgypiacon, és soha nem indult még ilyen magas kikiáltási árról – Magyarországon ma is élő – magyar kortárs művész alkotása.

A Kieselbach kortárs aukció másik főműve Kondor Béla híres 1958-as alkotása, a Műtücsök felbocsátása, az első szputnyikok korának modern ikonja. Ritkán jelenik meg ilyen kvalitású Kondor Béla-kép aukción, mert a művész korai halála után a magyar állam megvette a hagyatékot, és az egész anyag a Magyar Nemzeti Galériába került. Ennek megfelelően a mű értéke is szenzáció: 

soha ilyen magas áron – 75 milliós forintos kikiáltási áron – nem indult még műtárgy Magyarországon kortárs árverésen.

Kondor Béla: A műtücsök felbocsátása 
Fotó: Mohai Balázs/MTI

Korniss Dezsőtől mindkét aukciósház kínál fontos munkákat. Kieselbach Galériánál a 2019-ben elhunyt Tandori Dezső kollekciójából került a árverésre az 1953-as Orvvadász, és az 1959-es, az amerikai absztrakt expresszionizmus csurgatásos eljárását követő Out Back (Hommage á Jackson Pollock). Mindkét Korniss mű becsértéke 16-28 millió forint.  

A Virág Judit Galéria árverésén Korniss Dezső Szigetmonostori csendélet II. kerül kalapács alá,   

30–45 millió forintos becsértékkel. A kép egy fontos kortárs gyűjtő, Vörösváry Ákos kollekcióját gazdagította korábban. A Kieselbach Galéria aukciós anyagának kiemelt főműve, Kassák Lajos  1958-as absztrakt alkotása a Kompozíció #7, 60–95 millió forintos becsértékkel. 

A kép Amerikából került haza, a  legendás galériás, Denise René 1960-as kiállításán vette meg egy gyűjtő és mostanáig Ohioban volt. Aczél György hiába próbálta ellehetetleníteni Kassák kiállításait, az öreg művésznek sikerült kijuttatnia képeit Párizsba (köztük a most felbukkant festményt).

A feltörekvő fiatal művész kategóriát sokan szeretik, hiszen befektetési szempontból kockázatosabbak, de a felfedezés öröme mellett a nagyobb hozam realizálásának lehetőségét is rejtik, legalábbis a jó szemű vásárlóknak. A Kieselbach Galéria aukciójára Rieder Gábor kurátor választott néhány nagy jövő előtt álló fiatal művészt. Dóra Ádám, Gresa Márton, Kármán Dániel és Melkovics Tamás munkáira lehet licitálni. Ennek a blokknak közvetlen előzménye volt a Kieselbach galériában nyáron megrendezett Youhu kiállítás,  az Y-nemzedék legjobb magyar művészeinek közös bemutatója.

A Virág Judit Galéria aukciójának egy része a híres műgyűjtő, Nudelman László háború utáni korszakra koncentráló gyűjteményéből került ki, úgy mint Maurer Dóra a matematikán és az ismétlésen alapuló konceptuális alkotása, 

a Mennyiségtábla 1972-ből, 30-40 milliós becsértékkel, vagy Fajó János, a klasszikus avantgárdot idéző hard edge képe, a Fehér rés (1997), amely 10-15 milliós becsértéket kapott. Fajótól egyébként Kieselbachék is kínálnak munkát, náluk a 2005-ös Ölelkező formák 15–18 milliós becsértéket kapott. 

Keserü Ilona: Kócos nap
Fotó: Kieselbach Galéria

Virág Judit Galéria több Keserü Ilona festményt is árverez. A 80-as évekből való Mind 7. becsértéke 30-40 millió forint. 

A művész egész életművét áthatja a színkutatás, minden korszakában más aspektusát vizsgálja. A 80-as években a spektrum és a bőrszínek kutatása a Mind sorozat képeiben bontakozott ki, ezek egyikére lehet most licitálni. Az  1991-es Kócos nap valamivel magasabb becsértéket kapott, 

30–50 millió forint közötti leütési árat várnak érte. Nádler István 1977-es Gyász IV. Című munkája 24–30 milliós becsértékkel pedig szintén a Nudelmann gyűjteményből érkezett.