Most már hivatalos: új étteremláncot indított az USA-ban a McDonald’s, mégpedig CosMc néven, amely valószínűleg üdítőket, kávékat és egyéb italkülönlegességeket fog kínál.
A lánc azt tervezi, hogy jövőre több üzletet nyit Texasban, de a cég főnöke megpróbálta mérsékelni a várakozásokat.
Egyelőre tíz üzletről beszélünk, rendben?
– mondta a McDonald’s vezérigazgatója, Chris Kempczinski a hét elején tartott tájékoztatón.
A CosMc’s menüje úgy néz ki, mint a McDonald’s és a Starbucks keveréke. Tea, limonádé és frappé is található az étlapon. Olyan újhullámos italokat próbálhatnak ki, mint
a kurkumafűszeres latte vagy a chai tea latte.
Az italokat lehet variálni mindenféle szirupokkal, energia- vagy vitaminshottal, valamint bobagyöngyökkel.
Kétfajta szendvics van: a Spicy Queso szendvics, amely egy briós zsemle omlettel, kolbásszal, cheddarral, szósszal, jalapenochipsekkel és avokádókrémmel. A másik a Tomatillo Sandwich, amely omlett, szalonna, cheddar sajt és avokádó-paradicsom szósz kombinációja brióson. A CosMc’sben lehet kapni McMuffint és McFlurryt.
A BBC néhány marketingszakértője megkérdőjelezte egy teljesen új márka feltalálásának logikáját a kávéitalok és más, személyre szabott édes italok értékesítése szempontjából.
A vállalat szempontjából azonban egyértelmű ennek a piacnak a vonzereje, és mivel a McCafé soha nem tudott olyan népszerű lenni, mint szerették volna, elindultak más irányba.