BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Rekordrészvétel a Foodapesten

Minden eddiginél nagyobb az érdeklődés a Foodapest iránt. A szervezők információja szerint a 22 ezer négyzetméteres területen 700 kiállító mutatkozik be. Az árucsoportok között az első helyen a feldolgozott élelmiszerek szerepelnek.

Az élelmiszer-ágazat hazai legjelentősebb fórumát, a Foodapestet az idén ötödik alkalommal rendezi meg a Hungexpo. A november 28--december 1. között zajló rendezvényre harmincegy országból 700 kiállítót várnak. A külföldiek aránya meghaladja a 20 százalékot. A hivatalos kiállítókhoz kapcsolódva további több mint száz -- elsősorban külföldi vállalkozás -- képviselteti magát.



Az idei Foodapest tematikájában is a hagyományos árucsoportok -- élelmiszerek, italok, élelmiszer-ipari gépek, szolgáltatások -- kaptak helyet. A 22 ezer négyzetméternyi kiállítási területen a legnagyobb arányban a feldolgozott élelmiszerek szerepelnek. A húsipar a korábbi évekhez hasonlóan a D pavilonban kap helyet, s egy egész csarnokot megtölt, a bemutatkozó félszáz cég mintegy 3000 négyzetméteren állítja ki termékeit. Az élelmiszer-gépipari kiállítók -- számuk 121 -- négyezer négyzetmétert foglalnak el. A B pavilonban elhelyezett italszekcióban 2700 négyzetméteren több mint 80 kiállító kap helyet. Az A paivlonban találkozhatnak a látogatók a kollektív külföldi kiállítókkal, Görög-, Horvátország, Izrael, Jugoszlávia, Spanyol-, Lengyel-, Olaszország, Szlovákia és az USA képviselőivel. Az élelmiszer-ipari szolgáltatások, informatikai rendszerek, szaklapok képviseletében 39 cég mutatkozik be.



Az idén az FVM Agármarketing Centruma két helyszínen vesz részt közösségi standdal, összesen mintegy 250 négyzetméteren. A közösségi standon ez alkalommal az élelmiszer-termelő régiók termékskáláját -- a kis- és közepes cégek részvételével -- kívánják felvonultatni.



Ez évben is nívós kísérőprogramok várják az érdeklődőket. A négy nap alatt neves szakemberek az élelmiszeripar aktuális kérdéseiről tartanak előadásokat. A kiállítók körében népszerűek a termékversenyek, a siker- és újdonságdíjakra 70 cég 240 termékkel nevezett, ami a Foodapest történetében pályázati csúcsnak számít. Az idén először nevezhettek a kiállítók a Foodapest marketing- és másodízben a Foodapest exportdíjra. Jelentős presztízsértéke van a VinAgora borversenynek, melyet ez évben ötödik alkalommal rendeznek meg.



A Hagyományok, ízek, régiók programot -- melynek célja Magyarország hagyományos és tájjellegű élelmiszer-ipari termékeinek gyűjtése és megismertetése -- az FVM Agármarketing Centrum kiemelt témaként kezeli.



A kiállításra mintegy ötven országból 30 ezer látogatót várnak. A szervezők elsősorban az élelmiszer-feldolgozók, áruházláncok képviselőire, a nagy- és kiskereskedők, vendéglátó-ipari szakemberek érdeklődésére számítanak.


"Hagyományok, ízek, régiók" Minden eddiginél nagyobb az érdeklődés a Foodapest iránt. A szervezők információja szerint a 22 ezer négyzetméteres területen 700 kiállító mutatkozik be. Az árucsoportok között az első helyen a feldolgozott élelmiszerek szerepelnek. H. É.-->

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.