A K&H Csoport ebben az évben is elnyerte a Superbrand minősítést, ezzel is megőrizve helyét a magyarországi vezető márkák között. A nálunk negyedik alkalommal megrendezett Superbrand Program keretében egy független szakértői bizottság értékelte és jutalmazta a részt vevő vezető márkákat.
Az 1995-ben Nagy-Britanniában a márkaépítés díjazására létrehozott szervezet 2004-ben indította el programját hazánkban. A független szakértői bizottság – melynek tagjai a magyar marketing-kommunikációs szakma elismert vállalati és ügynökségi vezetői közül kerülnek ki – immáron negyedik alkalommal találta érdemesnek a K&H Csoportot erre a nemzetközi hírnévvel rendelkező státuszra.
A K&H sikerét a banki és biztosítási piacon a magas szakmai színvonalnak, az ügyféligények széles körű kielégítésének és a folyamatosan megújuló szolgáltatásainak köszönheti. Vallja, hogy nem elég ismertnek lenni, de az elismerést folyamatosan ki is kell tudni vívni mind a kliensek, mind a szakma szemében. A Nemzetközi Szakmai Bizottság megfogalmazása szerint „a Superbrand az a márka, amely saját területén kiemelkedő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek."
„Nagy örömünkre szolgál, hogy a K&H Csoport a Superbrand Program magyarországi fennállása óta minden évben megkapja a Szupermárka címet. Ez az elismerés kiváló visszajelzés számunkra is, hogy jó úton haladunk. A K&H a jövőben is azért fog dolgozni, hogy ügyfelei igényeinek maximálisan megfeleljen és hogy a K&H név a továbbiakban is a dinamikus, ügyfélközpontú pénzintézetet jelentse, amely az élet minden területén segít az okos döntések meghozatalában” - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.