BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Újra Superbrand-díjas a K&H Csoport

A  K&H Csoport ebben az évben is elnyerte a Superbrand minősítést, ezzel is megőrizve helyét a magyarországi vezető márkák között. A nálunk  negyedik alkalommal megrendezett Superbrand Program  keretében egy független szakértői bizottság értékelte és jutalmazta a részt vevő vezető márkákat.

Az 1995-ben Nagy-Britanniában a márkaépítés díjazására létrehozott szervezet 2004-ben indította el programját hazánkban. A független szakértői bizottság – melynek tagjai a magyar marketing-kommunikációs szakma elismert vállalati és ügynökségi vezetői közül kerülnek ki – immáron negyedik alkalommal találta érdemesnek a K&H Csoportot erre a nemzetközi hírnévvel rendelkező státuszra.

A K&H sikerét a banki és biztosítási piacon a magas szakmai színvonalnak, az ügyféligények széles körű kielégítésének és a folyamatosan megújuló szolgáltatásainak köszönheti. Vallja, hogy nem elég ismertnek lenni, de az elismerést folyamatosan ki is kell tudni vívni mind a kliensek, mind a szakma szemében. A Nemzetközi Szakmai Bizottság megfogalmazása szerint „a Superbrand az a márka, amely saját területén kiemelkedő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek."

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a K&H Csoport a Superbrand Program magyarországi fennállása óta minden évben megkapja a Szupermárka címet. Ez az elismerés kiváló visszajelzés számunkra is, hogy jó úton haladunk. A K&H a jövőben is azért fog dolgozni, hogy ügyfelei igényeinek maximálisan megfeleljen és hogy a K&H név a továbbiakban is a dinamikus, ügyfélközpontú pénzintézetet jelentse, amely az élet minden területén segít az okos döntések meghozatalában” - mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.