A kasszák tagtoborzási stratégiája változatos volt. A médiában zajló kampányok mellett voltak olyan intézmények, amelyek vásárlási utalványokat vagy műszaki cikkeket osztogattak a belépőknek, a biztosítói hátterű kasszák azzal is csábítottak klienseket, hogy más szolgáltatások (például kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás) árából kínáltak kedvezményeket, de a jelek szerint az ügynöki hálózatot is bevetették a piaci szereplők.
A tagszervezéssel kapcsolatos költségekre 948 millió forint ment el a harmadik negyedévben, ez azt jelenti, hogy ha a 100 ezer új, illetve átlépő tag mindegyikét ügynök szervezte be, egy-egy pénztártag után hozzávetőlegesen 10 ezer forint üthette a közvetítő markát.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.