Az internetes áruházak forgalma viszont töretlenül emelkedik Magyarországon: a GKIeNET adatai szerint tavaly már 135 milliárd forintot költöttek el online boltokban az ügyfelek, ez hozzávetőlegesen egyharmadával több az egy évvel korábbinál, a 2007-es forgalomnak pedig a háromszorosa.
A GKIeNET adatai szerint Magyarországon a 14 év felettiek 42 százaléka töltött netezéssel havi legalább egy órát 2009 végén (megközelítőleg 3,5 millió fő), ez az egy évvel korábbihoz képest 6 százalékpontos javulást jelent. A magyarországi lakosok 12 százaléka vett már interneten keresztül valamilyen terméket vagy szolgáltatást, míg a rendszeresen (havonta legalább egy órát) internetezők 29 százaléka vásárolt már a világhálón. B. M.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.