Pénz- és tőkepiac

A bébiételek rúgták be igazán a Danone motorját

A piaci várakozásokat meghaladva növelte eladásait a Danone az idei harmadik negyedévben.

A francia élelmiszeripari konszern kedden azt közölte, hogy 6,454 milliárd euró forgalmat bonyolított a negyedévben. Ez 4,7 százalékos növekedés éves összevetésben, nagyobb a szakértők által várt 2,8 százalékos bővüléshez képest.

A vállalat második negyedévi forgalomnövekedése jóval kisebb, 0,2 százalék volt. A Danone a harmadik negyedév kapcsán kiemelte, hogy különösen bébiétel és ásványvíz forgalma nőtt.

A bébiételek eladásának a növekedéséhez lényegesen hozzájárult az értékesítés csaknem 50 százalékos bővülése Kínában. A Danone árfolyama csaknem 2,5 százalék pluszban állt kedden a párizsi tőzsdén a kereskedés korai szakaszában.

Danone növekedés bébiételek
Kapcsolódó cikkek