A német sportszergyártó második negyedévi EBIT-je (kamat- és adófizetés előtti eredmény) 34,4 százalékkal, 146 millió euróra emelkedett, szemben az elemzők 128,9 milliós átlagos előrejelzésével. A második negyedévben az árbevétel 18,4 százalékkal, 2 milliárd euróra emelkedett árfolyamszűrten.

 A vállalat erős növekedést tapasztalt minden termékszegmensben, 

így a futósport, az edzés, a csapatsportok, a golf és a kosárlabda területén.

Puma to shut down 90 loss-making outlets globally
Fotó: Weng Lei / AFP

Úgy érezzük, hogy az elmúlt években a kutatás-fejlesztésbe, az innovációba és a termékfejlesztésbe való befektetések kezdik meghozni a gyümölcsüket – mondta Bjorn Gulden vezérigazgató a közleményben.

A Puma közölte, hogy az egész évre vonatkozó kilátásait a korábbi, legalább 10 százalékos árfolyamkorrigált árbevétel-növekedésről – felfelé irányuló potenciállal – 15 közelébe emeli. Megerősítették a 2022-es pénzügyi évre vonatkozó, 600–700 millió euró közötti EBIT-várakozást is.

A Reuters emlékeztet, hogy június végén a Puma riválisa, a Nike az első negyedévről az előzetes becsléseket alulmúló bevételről adott számot, mivel árengedményekre kényszerült, és a lezárások okozta zavarokkal küzd Kínában, a legjövedelmezőbb piacán.