Az Amazon Studios több hollywoodi vezetővel, köztük a Paramount-t korábban irányító Emma Wattsszal is tárgyalt a közelmúltban a The Wall Street Journal szerint. Sőt, 

a rivális Netflix filmfőnökére, Scott Stuberre is kivethette hálóját az ügyet ismerők szerint.

Amazon,App,Logo,Seen,On,The,Smartphone,And,Blurred,Metro
A tervek szerint a mozikban még maradhat az oroszlános lógó, de a többi termék már Amazon Studios márkanév alatt futhat.
Fotó: Shutterstock

Iparági elemzők szerint egyre élesebb versennyel néz szembe a Netflix, amely két egymást követő negyedévben is előfizetőket veszített, miután a meglódult infláció a kiadások csökkentésére készteti a fogyasztókat. Idén közel 60 százalékkal olvadt a Netflix piaci kapitalizációja. Ezért azt tervezik, hogy hirdetésekkel kompenzálják a kiesést, s már meg is állapodtak a Microsofttal a hirdetési partnerség ügyében

Ezzel szemben a rivális Walt Disney pénzt nem kímélve toborozza az előfizetőket és bővíti filmkínálatát, míg az Amazon már dollármilliárdokat ölt a Prime szolgáltatás kibővítésére és élvonalbeli színészsztárokkal csábítja az előfizetőket.

Az Amazon által 6,5 milliárd dollárért felvásárolt MGM menedzsmentjében idén tavasszal alakult ki vezetői vákuum azzal, hogy Mike De Luca és Pam Abdy átült a Warner Bros. stábjába. 

A fejvadászatról kiszivárgott hírek szerint, Scott Stuber már találkozott Jeff Blackburnnel, az Amazon globális médiáért és szórakoztatásért felelős alelnökével. 

Az amerikai tőzsdei lap szerint azt is meg kell határozni, hogy az MGM miként integrálódjon az Amazon működésébe. Az egyik lehetséges forgatókönyv, hogy a mozifilmeket továbbra is az MGM oroszlános címerével forgalmaznák, míg a többi termék Amazon Studios márkanév alatt futna.