A lakossági ügyfelek igényeihez alkalmazkodva a hitelintézet meghosszabbítja az OTPdirekt internetbank használatát. Erre azért van szükség, hogy azoknak az ügyfeleknek, akik még nem kezdték el használni az új internetbankot, további ideje legyen az átállásra – közölte az OTP.
Az ügyfélvisszajelzések alapján azt tapasztalja az OTP Bank, hogy bár sokan használják a bankfiókokat összetettebb banki szolgáltatások igénybevételéhez, a digitalizáció megállíthatatlan, már több millió ügyfél használja rendszeresen a mobilbankot és az új internetbankot. Ezért van jelentősége annak, hogy egy korábban használt banki felület, az OTPdirekt kivezetését az ügyfelek igényeinek megfelelően hajtsa végre a hitelintézet.
A pontos határidőről a későbbiek folyamán a bank időben értesíti ügyfeleit, várhatóan 2025 végéig. Az OTP MobilBank és az új internetbank már évek óta elérhető, és párhuzamosan használható a régi OTPdirekttel. Az ügyfelek jelentős része már az új szolgáltatásokat használja, azonban egy kisebb ügyfélkör még a régi OTPdirekten intézi pénzügyeit.
Azoknak az ügyfeleknek, akik már az új internetbankot vagy az OTP mobilbanki applikációját használják, nincs teendőjük. Az átszerződést legegyszerűbben online tudják elintézni az ügyfelek.
Egyre többet fizetünk bankkártyával, terjed a qvik
Az év első három hónapjában tovább folytatódott a qvik kérelem használatának terjedése, és jelentősen nőtt a lakossági egyedi forintátutalások értéke, miközben a kártyás fizetések száma és értéke is bővült. A csalók sem tétlenkedtek, de az áldozattá válás megelőzése és a digitális biztonságunk növelése érdekében több dolgot is tehetünk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.