Turizmus

Népszerűsítésbe fogott az MTÜ

A kampány részeként a nézők találkozhatnak egy imázsvideóval azokról az értékekről, amelyekért érdemes az iparágban dolgozni.

Kisfilmekkel, imázsvideóval, új weboldallal elindította szakmanépszerűsítő kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), amelynek kiemelt célja az ágazat presztízsének növelése, valamint az, hogy a pályaválasztás vagy átképzés előtt álló diákok a turizmust és a vendéglátást válasszák – közölte az MTÜ.

A hét szakmát (barista, cukrász, felszolgáló, séf, recepciós, sommelier, concierge) bemutató filmekben olyan ismert és neves szakemberek mesélnek a munkájukról, mint Szik Mátyás sommelier és Veres István séf.

A kampány részeként a nézők találkozhatnak egy imázsvideóval azokról az értékekről, amelyekért érdemes az iparágban dolgozni.

A pályaválasztás segítésére már elérhető a Karrieraturizmusban.hu weboldal, amely friss szakmai tartalommal, korszerű eszközökkel nyújt információkat az érdeklődőknek.

Fotó: Vajda János/MTi

A honlapról letölthető egy kiadvány is, amely bemutatja a lehetséges karrierutakat a turizmus és a vendéglátás területén, útmutatóul szolgál a tökéletes szakma kiválasztásához. Mint írták, a kampány egyszerre segíti a munkavállalók bizalmának visszanyerését, emellett mankóként szolgál a továbbtanulás előtt álló diákok, munkavállalók számára, perspektívát, karrierutat mutat. „A program (...) elismeri a kiemelkedő teljesítményt nyújtó szakembereket” – áll még a közleményben.

vendéglátás munka népszerűsítés állás Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) kampány
Kapcsolódó cikkek