Elindult a Nemzeti Közművek ügyfélkapcsolati társasága
A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdte meg működését a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal jóváhagyását követően. Az új társaság a cégcsoport azonos tevékenységeit ellátó területeinek működését hangolja össze, ezáltal téve lehetővé a külső és belső ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásainak folyamatos fejlesztését.

A feladatok kiszervezése több lépésben valósul meg, elsőként a társaság mintegy 300 munkavállalóval kezdi meg
A Nemzeti Közművek ügyfelei több mint egy éve már nem csak a földgáz-, hanem az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket is országszerte intézhetik. A napokban az NKM Oroszlányi Szolgáltató megvásárlásával az oroszlányi térségben a távhővel együtt már egyszerre három közműszolgáltatással kapcsolatosan is az ügyfelek rendelkezésére áll a társaság.


