Farkas László, a Vegyépszer Rt. vezérigazgató-helyettese elmondta, hogy december közepéig az M3-as projekt készültségi foka 65 százalékot, az M7-es 95, a szekszárdi híd az M9-essel pedig 18 százalékot ér el. A vállalt határidőket mindhárom projektnél tarthatónak nevezte.
Haraszti László, a Nemzeti Autópálya (NA) Rt. vezérigazgatója elmondta, hogy az autópálya-kapuk bontása visszafordíthatatlan, reményeik szerint a közbeszerzési döntőbizottság napokon belül jóváhagyó határozatot hoz az elektronikus ellenőrző rendszer beszerzéséről. Ezeket a tervek szerint Gödöllőn és Mosonmagyaróváron, a nyílt pályán, fix helyeken szerelik fel, és lesznek mobil ellenőrző rendszerek is. Telepítésük január 1-jéig megvalósul. A cél, hogy az összes le- és felhajtón ellenőrizzenek. Ennek megvalósítása pénz függvénye.
A Tisza magas vízállása miatt elmaradt az oszlári híd acélszerkezetének tegnapra tervezett beemelése, ez az előrejelzések szerint a jövő hét közepén kerülhet a helyére.