Berlinben 2003. január 16-18. között rendezik meg a 11. nemzetközi zöldség-gyümölcs marketingszakvásárt. A Fruit Logistica az ágazatban Európa vezető szakvásárává fejlődött, a zöldség- és gyümölcspiac immár 30 000 négyzetméter kiállítási területen történő átfogó bemutatása mellett az igényes szakmai keretprogramokra helyezik a hangsúlyt.
A vásárt a Magyarországon a naponta 5x néven ismert program, az 5 A Day International, a WHO támogatta szimpóziuma vezeti fel. A gyümölcs és zöldség friss fórumra 22. alkalommal kerül sor. A workshopok sorából kiemelkedik az Eurofruit Magazin szervezte logisztikai workshop, és érdekesnek ígérkezik az Informatika az olasz és nemzetközi élelmiszercentrumokban is. A csarnokfórum témái közül magyar szemmel a legfontosabbak: Fény az alagút végén? - Egy nehéz év után - a nagy- és kiskereskedelem helyzetének elemzése, Az alma világpiaca - a termék esélyei és problémái, Spanyolország - egy nagy beszállító múltja és jövője, Szállítás - a ma és a holnap stratégiái.
A szakvásáron 144 négyzetméteren mintegy tíz magyar kiállító lesz, a kollektív megjelenést az Agrármarketing Centrum támogatja. A magyar cégek túlnyomó része törzskiállító, olyan kereskedők, akik friss magyar zöldséget és gyümölcsöt szállítanak, elsősorban Németországba. Az eseményre a Zöldség-gyümölcs Terméktanács a Messe Berlin támogatásával ezúttal is szervez buszos utat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.