A Postabank (Pb) 1996. április és az 1998. augusztusi "visszaállamosítása" között lényegében mint magántulajdonú pénzintézet működött, tevékenységére közvetlen rálátása csak a felügyeletnek és részben az MNB-nek volt, amit korlátozott a bank veszteséget okozó ügyleteinek tudatos eltitkolása, a működés átláthatatlanná tétele - így az ÁSZ. A bank vezető menedzserei több éven keresztül tévedésben tartották az igazgatósági képviselettel nem rendelkező tulajdonosokat, amikor olyan döntési mechanizmust alkalmaztak, amely lehetőséget adott a szakértői kontroll kiiktatására. Részben ennek a következménye, hogy a tulajdonosok elzárkózása ellehetetlenítette azokat a közvetlen állami beavatkozásokat, amelyek a betétesek és az üzleti partnerek védelme érdekében szükségesek lettek volna. Így hamvába holt az a próbálkozás is, melynek során 1997 áprilisában, a Postabank-botrány kirobbanását követően közel 12 milliárd forintot pumpáltak szoros állami koordinációban az addigra már a csőd szélén táncoló pénzintézetbe. Jelentésében az ÁSZ is kiemeli, hogy 1998-ig a bank pozícióinak megerősítése érdekében csak olyan lépésekre kerülhetett sor, amelyeket a banki menedzsment is elfogadhatónak tartott, és amelyek vezető pozícióikat nem veszélyeztettek. A számvevőszék hangsúlyozza, hogy 1997-ben az állami akarat közvetlen érvényesítésére nem volt mód, mivel a betétesek védelmét szolgáló állami kezdeményezések megvalósulásához a bank korábbi menedzsmentjének egyetértésére is szükség lett volna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.