„Made in Italy” névvel kívánnak egységes akciót indítani az olasz divatszakma nagyjai a hamisított termékek áradata ellen. A legnevesebb cégeket tömörítő csoportosulás tiltakozó- és lobbiakciókkal akarja az EU-t sokkal keményebb fellépésre késztetni az európai gyártók védelmében.
Az elmúlt tíz évben 125 ezer európai munkahely veszett el a kalóztermékek által támasztott konkurencia miatt – nyilatkozta Fergamo Ferruccio, az azonos nevű olasz cipőgyár tulajdonosa. Ugyanezen idő alatt 1700 százalékkal nőtt a hamis márkajelzés alatt eladott iparcikkek forgalma.
A kalózgyártmányok által okozott kárt világszinten évente 200 milliárd dollárra becsülik, és az európai luxustermékek előállítóit különösen érzékenyen érinti ez a jelenség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.