Ma délután elérhetetlenné vált a Business Telecom (BTel) Nyrt. internetes honlapja, és munkatársaink egyelőre nem tudnak kapcsolatot teremteni a céggel, annak ügyfélszolgálatán keresztül sem. Már korábban is előfordult, hogy a cég honlapja és ügyfélszolgálata egy időre elérhetetlenné vált.
A cég az utóbbi hónapokban igen komoly gondokkal küszködött. A legfontosabb, hogy elmaradt a Timur Rahimkulovhoz köthető SkillInvest Kft. által még októberben kilátásba helyezett, 950 millió forintos tőkeemelés, így a cég nagyon komoly likviditási problémákkal kénytelen szembenézni. A helyzeten az sem javít – rövidtávon legalábbis biztos nem -, hogy a Btel vitatja a nyilatkozat visszavonásának jogszerűségét, és – miután a SkillInvest az utolsó megadott határidőre sem utalta át a pénzt – megkezdte a peres eljárás előkészítését a társaság ellen.
A társaság mindenesetre jövő hétfőn újabb közgyűlést tart – a múlt héten az eseményt határozatképtelenség miatt halasztani kellett –, ahol dönthetnek a cég nevének megváltoztatásáról Xprime Product Nyilvánosan Működő Részvénytársaságra.
A BTel még tavaly év végén jelentette be, hogy az ügyfél és hálózati elemek értékesítésével folyamatosan kivonul a távközlési szolgáltatói piacról, első számú üzleti céljává az általa kifejlesztett Xprime szolgáltatás franchise terjesztését teszi, és mind hazai, mind pedig külföldi távközlési vállalatokkal együttműködne annak értékesítésében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.