Elsőre kevésnek ítélné az ember a 110 lóerős 1,6-os dízelt a csaknem ötméteres karosszériában, pedig ettől nem kell megijedni. Egyfelől már alacsony fordulaton is jól terhelhető az erőforrás, másfelől tényleg suttog, azaz semmi hangja nincs még akkor sem, ha nagyon pörgetjük. Ecotec, azaz alacsony fogyasztásra optimalizált változatról lévén szó, a nyújtott áttételezés miatt hosszan lehet használni a fokozatokat. Ennek eredményeként nem érezni gyengének az autót, persze vissza kell kapcsolni ahhoz, hogy például előzéshez meginduljon, de mindezt kulturáltan teljesíti a szentgotthárdi gyártású dízelmotor. Az Opel egyébként már közreadta a WLTP-módszer szerint, azaz forgalomban mért fogyasztási adatokat is: 100 kilométerenként 3,8 és 5,9 liter közötti a reális fogyasztása ennek a változatnak, ezt mi csak megerősíteni tudjuk a vegyes használatban mért 5,7 literes átlaggal. A 8,26 millió forintos indulóár azt jelenti, hogy a 140 lóerős, benzines turbóhoz képest 600 ezer forint a felára a leggyengébb dízelnek. A nem Ecotec változat 100 ezer forinttal olcsóbb lesz, de annak csak most indul a gyártása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.