Egy évvel az indulása utána a Munch már 11 városban van jelen, a magyar ételmentő applikációt már több mint 80 ezren töltötték le, a legnépszerűbb étel- és italalkalmazások között szerepel, és több mint 250 vendéglátóhely csatlakozott a kezdeményezéshez. 

Fotó: munch.hu

A kezdetek óta az a cél vezérel minket, hogy az ételmentést minél több ember számára elérhetővé tegyük, így idővel egyetlen jó minőségű étel se kerül majd a kukába. Elérkezettnek láttuk az időt, hogy átlépjünk a határainkon, és elsőként Romániában is elindítsuk a Munchot

 – jelentette be Wettstein Albert, a cég társalapítója. Hozzátette: továbbra is várják a felelős vendéglátóhelyek, élelmiszergyártók és üzletek jelentkezését, hiszen csupán széles körű összefogás segítségével lehet gátat szabni az ételpazarlásnak. 

A Munchot 2020-ban négy fiatal hozta létre azzal a céllal, hogy a modern technológia eszközeit felhasználva harcoljanak az ételpazarlás ellen.

 A Munch egy platform, amelyen keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen, 40-70 százalékos áron értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A magyar startup elnyerte az Év Fenntartható Vállalkozása díjat, a Highlights of Hungary különdíját, és a SozialMarie nemzetközi versenyen is díjazott lett. A társadalmi startup idén egy százezer eurós befektetési kört zárt.