BUX 52,169.8
-0.34%
BUMIX 4,272.85
-0.82%
CETOP20 2,447.09
-1.80%
OTP 17,300
-2.20%
KPACK 8,500
+2.41%
0.00%
0.00%
0.00%
-4.59%
ZWACK 16,700
+1.21%
0.00%
ANY 1,555
+0.32%
RABA 1,350
-1.46%
-0.20%
-0.59%
-0.59%
-0.80%
-0.90%
-2.91%
+0.48%
-3.45%
+1.38%
OTT1 149.2
0.00%
-1.29%
MOL 2,684
+1.21%
+1.16%
ALTEO 2,270
-2.16%
+2.61%
-0.40%
EHEP 1,695
+3.04%
+1.27%
-0.60%
MKB 1,972
0.00%
-1.67%
-0.71%
0.00%
0.00%
SunDell 39,600
0.00%
+1.89%
0.00%
-4.91%
-2.07%
-1.24%
NUTEX 15.08
-2.46%
GOPD 12,000
-6.25%
OXOTH 4,574
+0.04%
-1.85%
NAP 1,160
-34.83%
0.00%
-4.76%
Forrás
RND Solutions
Magyar gazdaság

Védjeggyel segíti a magyar termékeket a Lidl

Az áruházlánc polcain a "Jó választás a hazai" védjeggyel ellátott termékeket kell keresniük a magyar áruk rajongóinak. A cég az exportban is segíti partnereit, így a legnagyobb magyar borexportőrré vált.

Szeptember elseje óta új védjeggyel találhatóak meg a magyar és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékek a Lidl polcain. A "Jó választás a hazai" védjegy a termék ártábláján található meg az áruházlánc közleménye szerint, melynek célj, hogy megkönnyítse a vásárlók részére a hazai termékek választását.

Fotó: Daniel Leal-Olivas / AFP

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője szerint a a vállalatnak meghatározó szerepe van abban, hogy a magas minőségű hazai termékek értékesítését növelje, ezáltal támogassa a termelőket, beszállítókat és hozzájáruljon a magyar gazdaság sikereihez. Mint elmondták a nyolc éve indított "Lidl a magyar beszállítókért" program keretében már 450 hazai beszállító 3800 terméke található meg az áruházlánc polcain, ami 87 százalékos növekedés a program első évéhez viszonyítva.

A termékek népszerűségét különösen az jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évben mintegy 22 százalékos emelkedés az előző évhez képest.

A friss húsok, zöldségek, gyümölcsök, tejtermékek és a pékáruk a legkeresettebb magyar termékek, az áruházban kapható tojás és friss baromfi 100 százaléka magyar beszállítóktól származik.

A vállalat közleményében azt is hangsúlyozta, hogy az export területén is segíti beszállítóit, így tavaly 64 milliárd forint értékben exportálta 170 partnerének 665 árucikkét 26 országba. A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek, valamint az állateledelek.

Mindemellett a Lidl a legnagyobb magyar borexportőr is, miután tavaly 6,3 milliárd forint értékű bort vitt ki a külföldi piacokra, ami 25 százalékos bővülés az egy évvel korábbihoz képest.

Kapcsolódó cikkek