BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Itt a szuperbank új logója

2023 májusában egyesül a Magyar Bankholdinghoz tartozó MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. Az új bank MBH Bank Nyrt. néven működik tovább egységes márkanévvel és arculattal.

Kicsivel több mint fél év múlva, 2023 májusában egyesül a Magyar Bankholdinghoz tartozó MKB Bank Nyrt. és a Takarékbank Zrt. Mérlegfőösszeg alapján az MBH Bank a második legnagyobb magyarországi bank lesz több mint 10 ezer milliárd forintos mérlegfőösszeggel és a stabil pénzügyi intézmény mintegy 2,3 millió ügyféllel, valamint piacvezető pozícióban a vállalati hitelezésben és az agrárfinanszírozásban.

 

Dr. Barna Zsolt, a Magyar Bankholding elnök-vezérigazgatója az új név kapcsán elmondta, hogy szándékosan új márkanevet választottak, jelezve, hogy teljesen új bankot építenek, új szintre kívánják emelni az ügyfélélményt, ötvözve a három bank erősségeit és örökségét.

Friss, letisztult, modern arculattal folytatjuk tovább az építkezést, hogy nemzetközi mércével is sikeres bankká váljunk és értéket teremtsünk ügyfeleinknek és Magyarországnak egyaránt

– emelte ki a bankvezér.

Az új név kiválasztását egy több mint egyéves, tapasztalt marketing szakértők bevonásával zajló, szakmai márkaalkotási folyamat előzte meg. Az előkészítő munkák során a bankcsoport számos felmérést végzett, több márkakoncepciót is megvizsgált, valamint tanulmányozta a bankokkal, pénzügyi szolgáltatókkal kapcsolatos hazai és nemzetközi ügyféligényeket is.

MBH Bank név alatt a Magyar Bankholding olyan márka kiépítését célozza, amely átformálja a bankokról kialakult hagyományos képet, egységesít, a jövőbe mutat, és a lehető legjobban elnyerheti a meglévő és jövőbeli ügyfelek tetszését, valamint a nemzetközi terjeszkedés szempontjából is elfogadható. A márka kiemelt értékei között szerepel a helyi közösségek és értékek tisztelete és a környezetünk iránti felelősség, amelyeken keresztül a bank fenntarthatósági törekvései is hangsúlyosan meg fognak jelenni.

Az új márkanevet 2023 májusában vezeti be a bankcsoport, első körben a nagyobb, zászlóshajó fiókok újulnak meg, ezt követően fokozatos lesz a fiókok átmárkázása.

Májustól a teljes bankkártya portfolió és az online felületek is megújulnak az új arculat alatt. Az új márka bevezetését reklámkampány mellett markáns társadalmi felelősségvállalási és szponzorációs programok is támogatják.

Újragondolhatják magyarországi jelenlétüket a külföldi tulajdonú bankok

Az International Banker összegzése szerint az extraprofitadó miatt a kockázat-hozam kilátások sokat romlanak. A VG-nek nyilatkozó elemző szerint kérdéses, lenne-e hazai vevő az esetleg eladósorba kerülő bankokra.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.