Mint azt a nap folyamán megírtuk, versenyfelügyeleti eljárást indított a Gazdasági Versenyhivatal a Delivery Hero Hungary Kft., azaz a Foodora tulajdonosa és üzemeltetője ellen, amiért szerintük a vállalat nem tájékoztatta megfelelően a fogyasztókat a 2023 őszén meghirdetett kuponakciójáról.

Foodora
A márkát működtető Delivery Hero Hungary Kft. megkapta a Gazdasági Versenyhivatal tájékoztatását a vizsgálat elindításáról.
Fotó: dpa Picture-Alliance via AFP

A cég kiemelte: számukra a fogyasztók érdekeinek védelme és a jogszabályok tiszteletben tartása kiemelten fontos, éppen ezért az értékesítési kommunikációjuk minden esetben összhangban van a vonatkozó rendelkezésekkel.

A márkát működtető Delivery Hero Hungary Kft. megkapta a Gazdasági Versenyhivatal tájékoztatását a vizsgálat elindításáról. A vállalat szerint a fogyasztókat a jogszabályoknak és az iparági gyakorlatnak megfelelően tájékoztatták a rendszerhasználati díj felszámításáról és a kampány egyéb feltételeiről. A Delivery Hero Hungary Kft.

mindenben együttműködik a hatósággal, és minden szükséges információt megad az őszi kampánnyal kapcsolatos félreértések tisztázásához, valamint az ehhez kapcsolódó értékesítési aktivitásokról.

A vállalat eddig is és ezután is mindent megtesz annak érdekében, hogy a fogyasztókat átláthatóan és egyértelműen tájékoztassa a meghirdetett akciókról, és arra törekszik, hogy minden fogyasztó a lehető legjobb vásárlói élményt kapja, amikor a Foodora applikációt használja – emelte ki a cég.

Alig győzik a rendeléseket az ételfutárok, házhoz jön a nyereség a Foodora tulajdonosánál

A rendelések értékének vártnál nagyobb bővüléséről számolt be a Delivery Hero a harmadik negyedévben.