BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nonstop üzemmódra vált az Alza.hu

Nagy újítással jelentkezett a cseh alapítású, 2024-ben forgalma alapján a legnagyobb online kiskereskedővé vált Alza: a nap huszonnégy órájában nyitva tartó üzletté alakították egyik magyarországi boltjukat. Az Alza nonstop üzletében néhány órát leszámítva folyamatosan jelen vannak a cég dolgozói, amikor pedig nem, akkor is lehetőség nyílik a csomagátvételre.

Az Alza.hu online kiskereskedőként négy hagyományos jellegű boltot működtet Magyarországon, ebből hármat Budapesten, egyet pedig Szigetszentmiklóson. Mostantól a Budapesten, a Blaha Lujza tér közelében működő üzletükben a hét minden napján, 24 órás nyitvatartásban szolgálják ki vásárlóikat – írja az Origo.

Nonstop bolttá alakította egyik budapesti üzletét az Alza.hu (illusztráció)
Nonstop bolttá alakította egyik budapesti üzletét az Alza.hu (illusztráció) / Fotó: Shutterstock

Tavaly átvette a vezetést az Alza.hu

A lap a vállalat által kiadott információk alapján azt írja, hogy értékesítő kollégáik hétfőtől vasárnapig 8:00 és 19:00 óra között állnak rendelkezésre az üzletben. A megrendeléseket azonban ezen az  időszakon túl, a nyitvatartási időn kívül is átvehetik, ha az AlzaBoxba kerül. A nyitvatartási időn túl a csomagautomatához kóddal lehet hozzáférni, ezt azok a vásárlók, akik oda kérik rendelésüket, e-mailen kapják meg.

A vállalat már az üzlet utcafront felőli oldalán is átvezette a változásokat.

Az Alza.hu 2024-ben az 1945 millárd forintos magyar e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője lett, megelőzve az eMagot és a Temut is – derült ki nemrég a PwC Digitális Kereskedelmi Körkép kutatásából. A friss lista élén az Alza.hu az eMAG-ot váltotta, míg a második helyet a Kifli.hu webáruház, a harmadik helyet a Media Markt, a negyediket az IKEA, az ötödik helyet pedig a Tesco hódította el.

A gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) online forgalmában Magyarországon az első a Kifli.hu, a második a Tesco, a harmadik a Rossmann volt. A honlapon közöltek szerint e kategória ötödik helyezettje, a Wolt Market érte el 2024-ben a legnagyobb, 50 százalék feletti növekedést az e-kereskedelmi piacon.

Az 1994-ben, Prágában alapított Alza webáruház hazai kínálatában mostanra több mint 50 ezer árucikk szerepel.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.