A dm Magyarországon is a jelentősebb kiskereskedelmi láncok közé tartozik, üzleteinek száma meghaladja a 250-et. A tavaly ősszel lezárult gazdasági évükről kiadott adataik szerint a dm Magyarország forgalma több mint 244 milliárd forint volt, a bolti forgalom 17 százalékkal nőtt, az online forgalom pedig 20,5 százalékkal bővült az előző év azonos időszakához képest. A vállalat által ajánlott újdonság szolgáltatásként a fizikai bolti vásárlás és az online vásárlás határán helyezhető el – írja az Origo.
A lap a kiskereskedelmi lánc TikTok-csatornáján megjelent videójára hivatkozva azt írja, hogy a drogérialáncnál a szolgáltatás igénybevételéhez online vagy applikációban történő vásárlásnál az „expressz átvétel” vagy az „átvétel a dm üzletben” lehetőséget kell választani. Amikor a boltban elkészülnek a termékek összekészítésével, a rendelést elhelyezik a dmBOX-ban, értesítik a vásárlót, aki a nyitvatartási időn belül, a neki alkalmas időpontban érintésmentes fizetéssel át tudja venni az árucikkeket.
A dm tájékoztatásában kiemeli: a szolgáltatás ingyenes a regisztrált és bejelentkezett vásárlók számára.
A budapesti üzleteken kívül több magyarországi nagyvárosban találkozhatnak a vásárlók dmBOX-okkal, így ezt a szolgáltatást ezekben a boltokban is igénybe tudják venni.
Arról, hogy a magyarországi drogériákban a vásárlók a korábbiakhoz képest olcsóbban tudnak vásárolni, az árrésstop idén tavasszal megvalósult kiterjesztése gondoskodott. Miként a Világgazdaság megírta, a drogériákra vonatkozó árrésstop kiterjesztésének hatására több száz, de akár több ezer forintos áreséssel is találkozhattak a vásárlók bizonyos háztartási termékek esetében.
A dm szolgáltatásáról további részletek az Origo cikkében olvashatók.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.