Csokoládéfejlesztési központot nyitott a Nestlé - Fotók!
A Nestlé specialistái mellett érzékszervi szakértők, kakaóbab kutatók, csokoládékészítő mesterek, csomagolástervezők és marketing szakemberek alkotják a broc-i intézet tudományos csapatát.
A nyitott innováció jegyében neves, független csokoládémanufaktúrák vezetőit – többek között Pierre Marcolinit, Tristan Carbonettót és Roger von Rotzt - kérték fel, hogy tapasztalatukkal inspirálják a központban zajló munkát. Ugyanez a nyílt szellemiség jellemzi a központ és a formatervezés oktatásában élenjáró California Art Center, valamint a lausanne-i ECAL University of Art and Design közötti partnerséget is.
A 25 millió svájci frank értékű beruházás alátámasztja: a Nestlé stratégiai jelentőséget tulajdonít a csokoládé üzletágának, különös tekintettel a prémium és luxus szegmensre. Az üzletág 2008-ban 7,6 százalékos organikus növekedés mellett 9,8 milliárd svájci frank eladást könyvelhetett el.
Míg az olyan globálisan ismert márkák, mint a Kit Kat több mint 1 milliárd svájci frank értékű eladással járultak hozzá ehhez az eredményhez, elmondható, hogy a bevételek 70 százalékáért a helyi márkák felelnek. A prémium és luxus szegmensben, mely a termékkategória átlagos növekedése felett teljesít, a Nestlé vezető pozíciót tölt be étcsokoládé kínálatával.


