A megújított honlapok ugyanakkor nagyon egy kaptafásra sikeredtek, igaz, ez jelen esetben a javukra írható. A legszembetűnőbb változás, hogy a honlapját megújító bankok mindegyike jókora bannert helyezett el a nyitólapra, amelyen az éppen aktuális reklámok, akciós ajánlatok váltják egymást: ebből a szempontból egyébként most a Raiffeisen viszi a prímet, hiszen egyszerre öt reklámot rotál a lap tetején.
Szintén kötelező megoldásnak számít a fő ügyfélcsoportok lap tetején történő megjelenítése, ami azt a célt szolgálja, hogy az ügyfél minél gyorsabban eljusson a kívánt termékhez, vagy szolgáltatáshoz.
Örvendetes változást jelent az is, hogy a kondíciós listákat immár minden szereplő a nyitólapról is elérhetővé tette, vagyis többnyire nem kell hat-hét kattintás ahhoz, hogy a látogató egy termék rengeteg előnyös tulajdonsága mellett az árával is megismerkedjen.
A kötelező elemek mellett persze akadnak egyedi megoldások is. A Budapest Bank például – amely igen letisztult, könnyen áttekinthető honlapot készített – a szezonális elvárásoknak megfelelően télapósapkás hátteret rakott az érthetően egyébként is piros színvilágban úszó nyitólap mögé.
Szintén a közelmúltban módosított a honlapján a CIB Bank, amely az átlagostól elütő elemként hasznos eszközöket rakott a nyitólap aljára, ahol egyebek mellett hitel- és betét-kalkulátorokat, illetve kamattáblázatokat találnak az ügyfelek. A banner mellett a CIB külön ablakot hozott létre az akciós ajánlatoknak is.
Az Erste honlapjának érdekessége, hogy a bal felső részen az internetbankról kaphat részletes információkat az ügyfél, és természetesen a belépés is innen lehetséges. Jó hír az osztrák hitelintézet ügyfeleinek, hogy az alsó részen bár, de szintén jól látható helyre tették a kalkulátorokat, és jobb oldalt, felül kaptak helyet az alapvető információk (például a fiókhálózatra vonatkozók) is.
Az OTP Bank megújított portálja szintén jóval áttekinthetőbb a korábbinál, és a felső részen, középen adott helyet az aktuális, kiemelt ajánlatoknak. Az alapvető információkat az első számú hitelintézet is jól látható helyen, a „Hasznos” rovatban helyezte el, közvetlenül a netbanki belépésre szolgáló ablak alatt. A honlap legnagyobb érdekessége mégsem ez: az egyik unikum, hogy a leglátogatottabb termékeket is felsorolják a nyitólap alján, a másik pedig, hogy az egyes termékeknél tájékoztató fülecskék segítik az eligazodást. A bankkártyáknál például tanácsokat talál a látogató a biztonságos használatra vonatkozóan, és azt is látja, hogy mi a teendője a kártya elvesztése esetén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.