Hozzátette: a társaság 10-15 évre előre gondolkodva folytatja az ingatlanvásárlásokat, még akkor is, ha manapság – a válság okozta vásárlóerő-szűkülés miatt – parkolópályára kerültek a hálózatbővítési tervek. Egyelőre az látszik biztosnak, hogy leghamarabb a jövő év végén nyithat újabb hipermarketet a cég.
Addig is azzal próbálja növelni forgalmát, hogy év végéig jelentősen növeli saját márkás termékeinek körét. A magyar piacra 14 évvel ezelőtt lépett Auchan csupán tavaly augusztusban kezdett saját márkás cikkeket árusítani, valószínűleg a válság hatására különösen kiélesedett árverseny hatására. A döntést utólag igazolta az a Jean Paul Filliat által idézett, több mint húsz európai országra kiterjedő piackutatás, amely szerint a magyar vevő fordítja a legnagyobb figyelmet a legjobb ár/érték arányú cikkek kiválasztására.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.