Nem az apró betűs feltételek és a termékhez kapcsolt, soha nem használt kedvezmények alapján választ egy biztosítói ügyfél szolgáltatót, hanem a kárkifizetés és a szolgáltatások (ügyfélszolgálat, ügykezelés) színvonala alapján – vélekedik Kurtisz Krisztián, az Uniqa Biztosító vezérigazgatója. A társaság ennek jegyében megfelezte a kínált termékek számát, s „dobozos” termékeket kínál, de a biztosító képviselői szerint ezeket úgy alakították ki, hogy a felmerülő kockázatokat teljesen lefedjék. – Ha az ügyfelek tisztában vannak azzal, mit vesznek, nincsenek panaszok, a károkat rekordidő alatt fizetjük, nem lehet fogyasztóvédelmi problémánk – vélekedett Kurtisz Krisztián.
Az Uniqa honlapján mindig az épp legkeresettebb termék a legkönnyebben elérhető. A biztosító digitális kárügyintézési szolgáltatása keretében a kárszakértő az ügyfél tabletjének, mobiltelefonjának videoalkalmazását felhasználva, távolról szemlézi a károkat. A biztosító 2016-os eredményein látszik a költségracionalizálás: 5 veszteséges év után 225 millió forintos adózott eredményt értek el, s idén 800 milliós profitot terveznek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.