A magyar távközlési piacon több szempontból is újnak számító lépésre szánta el magát a Magyar Telekom, amely kedden elindította a Flip nevű, fapadosnak is nevezhető márkáját. Bár több piacon – például a légi közlekedésben – is léteznek olyan társaságok, amelyek a fő márkájuk mellé egy újat (például fapadost) is létrehoznak, ez a magyar távközlési piacra nem jellemző. A Flip alacsony áron kínál vezetékes hang-, internet- és tévészolgáltatást. A szolgáltatást időszerűnek tartotta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója. A Világgazdaság azon kérdésére, hogy ennek bármiféle köze lenne az alacsony tarifákkal dolgozó Digi újabb szolgáltatásának őszi indításához, azt válaszolta: nem hagyhatják figyelmen kívül a versenyhelyzetet, és az új márkával az új szegmensek igényét akarják kielégíteni. Ez az az ügyfélkör, amely jó minőségű szolgáltatást igényel kedvező áron, és nincs szüksége különösebb „gondoskodásra”, a Flipnek ugyanis csak internetes ügyintézése lesz – mondta Endersz Frigyes, a Flip vezetője. Az új márka félmillió háztartásban érhető el. Ez érthető, hisz itt lehet a leggyorsabban építkezni, márpedig a Telekom arra számít, hogy a Flipnek a piaci részesedés növekedésben, a bevétel gyarapodásában és a hálózat kihasználtságban is jelentős szerepe lesz.
A szolgáltatás hűségidő nélkül vehető igénybe. Mattheisen kifejtette: ez nem megy szembe a távközlési cégek azon nyilatkozataival, amelyek szerint nem tetszik nekik, hogy a kormány két évről egyre csökkentené a hűségszerződéseket. A több időre szóló megállapodások a választás lehetőségét hordozzák, a kétéves szerződés keretében a cégek több szolgáltatást nyújtanak, tehát fölösleges a korlátozás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.