Csaknem nettó 62 milliárd forintért korszerűsíti a Rákos és Gödöllő közötti 25 kilométeres vasúti vonalszakaszt a közbeszerzési pályázat nyertese, a Strabag Vasútépítő Kft. és a Belfry PE Kft. párosa – derül ki az Európai Unió hivatalos lapjából, a TED-ből. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. által kiírt pályázatra négy ajánlat érkezett, az említett nyertes mellett ott volt még a V-Híd Építő Zrt., a Swietelsky Vasúttechnika Kft. és a DS Konzorcium, amelynek vezetője a Dömper Kft. és tagja a Subterra–Raab Kft. Az elbírálás során a legfontosabb szempont az ár volt, 70-es súlyszámmal szerepelt az értékeléskor. Az említett vasútvonalat úgy építik át, hogy azon a járművek óránként 100-120 kilométeres sebességgel közlekedhessenek. A vonal és a vasútállomások vágányhálózatának korszerűsítése mellett az akadálymentes állomási környezet kialakítása érdekében 55 centiméter magasságú állomási peronokat, valamint aluljárókat, lifteket is építenek. Új villamos alállomás is lesz a szakaszhoz kapcsolódóan, illetve külön szintű vasúti-közúti kereszteződéseket alakítanak ki. A munkálatok vélhetően hamarosan elkezdődnek, a szerződést ugyanis már aláírták. A Százhalombatta–Ercsi vonalszakaszon a vasúti pályát és a kapcsolódó létesítményeket a Mészáros és Mészáros Ipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. és a Vasútépítők Pályatervező, Kivitelező és Iparvágányfenntartó Kft. korszerűsítheti. A szerződés összege 48,9 milliárd forint.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.