A New York-i Fashion Weeken telt házzal és elsöprő sikerrel mutatta be 2018-as őszi–téli, Golden Arrow névre keresztelt kollekcióját a Nanushka. Miután a The New York Times, a Harper’s Bazaar és az amerikai Forbes is elismerően írt a magyar márkáról, több mint háromszázan vettek részt a bemutatón a divatipar krémjéből.
A nemzetközi divatipar a legfontosabb feltörekvő brandek közé sorolja Sándor Szandra márkáját. A divathéten először mutatkozott be a Nanushka. A cég 2016-ban állt újra növekedési pályára, amikor az Exim Növekedési Magántőkealap befektetőként csatlakozott a magyar márkához. A nem auditált adatok szerint egy év alatt csaknem a két és félszeresére nőtt a cég árbevétele, megközelítve a 770 millió forintot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.