A Kieselbach Galéria és a Godot Galéria együttműködésében rendezik meg Bukta Imre Nálunk, vidéken című kiállítását január 24. és február 17. között a Kieselbachban. A mostanihoz hasonló, átfogó anyaggal legutoljára 2012-ben a Műcsarnokban jelentkezett a művész, az volt a rendszerváltás utáni leglátogatottabb egyéni kortárs kiállítás a maga 25 ezer nézőjével. Bukta Imrét 2004 óta a Godot Galéria képviseli, a szervezők elmondása szerint a mostani bemutatkozást egyrészt a műfaji sokszínűség jellemzi. Fotókkal, grafikákkal, festményekkel, videóinstallációval, szobrokkal is találkozhatnak az érdeklődők. Másrészt időben is széles spektrumot ölel fel, hiszen a hetvenes évek korai munkáitól kezdve a legfrissebb, tavaly készült műveket is kiállítják. A tárlat megnyitóján debütál Bukta Imre új könyve, amelyben a művészt közelről bemutató írások is helyet kaptak.
Bukta Imre autodidakta alkotóként indult az 1970-es években. Mára több műfajban is kibontakozott: grafikus, festő, performer, szobrász, fotós és tanár. Erős szálakkal kötődik a vidéken élő, mezőgazdaságban dolgozó magyar emberek életmódjához és kultúrájához, performanszaiban a paraszti tárgyi kultúra mindennapi eszközeit használja. Kétszer képviselte Magyarországot a Velencei Biennálén (1988, 1999), minden fontos hazai közgyűjteményben és számos magángyűjteményben szerepelnek a művei. Sokat dolgozó, termékeny művész, jól felépített életműve műkereskedelmi szempontból is stabil. Részben ezért a korai grafikai munkái gyakorlatilag teljesen eltűntek a piacról, de a 2000 és 2011 között készített olajfestményeihez is nehéz hozzájutni. Új munkáinak árszintje évről évre egyenletes emelkedést mutat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.